To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Dział ogólny - Głośna pompa wspomagania

Michal - 2017-03-16, 18:38
Temat postu: Głośna pompa wspomagania
Witam Posiadam dustera 1,5 dci laurete, rocznik 2015. Miałem małą stłuczke. Już wszystko wyklepane i zrobione z ubezpieczalni tylko od tego czasu zaczęła głośno pracować pompa wspomagania. Pompa jest elektrohydrauliczna. Usterke zgłaszałem w warsztacie gdzie dokonano naprawy i nawet wymieniono pompe na nową i dalej to samo... Odmówiłem wiec odbioru. Czekałem miesiąc, oczywiście po negocjacjach i moim niezadowoleniu dostałem auto zastepcze więc spoko. Dzisiaj telefon że serwis tzn ASO stwierdza, że ten typ tak ma... Przed wypadkiem tak nie było... Oczywiście bd mieć to na piśmie. Ma ktoś podobny problem z wspomaganiem?

Film
https://drive.google.com/open?id=0ByBM6dHSEN42NFpnc2hFQzFiV0k

Michal - 2017-03-17, 20:12

Nikt tu na forum nie miał podobnego problemu?
olo - 2017-03-19, 15:26

Poliftowe egzemplarze charakteryzują się "piskiem"podczas przepompowywania oleju,zwłaszcza jeśli kręcimy kierownicą na postoju pod obciążeniem(najlepiej słychać podczas krótkiego skrętu).Na filmiku kurczę klekot motoru zagłusza.Jeszcze sprawdź czy przewody nie są zagięte.A z czasem odpowiedzi się nie nerwuj,nie każdy codziennie na forum zagląda ;-)
Michal - 2017-03-19, 16:46

olo napisał/a:
Poliftowe egzemplarze charakteryzują się "piskiem"podczas przepompowywania oleju,zwłaszcza jeśli kręcimy kierownicą na postoju pod obciążeniem(najlepiej słychać podczas krótkiego skrętu).Na filmiku kurczę klekot motoru zagłusza.Jeszcze sprawdź czy przewody nie są zagięte.A z czasem odpowiedzi się nie nerwuj,nie każdy codziennie na forum zagląda ;-)


Dzieki za odp. Pompe słychać nawet kiedy nie kręce kierownicą... A kiedy kręce dźwięk się nasila. Przed spotkaniem ze słupkiem tego nie było... ASO uważa że wszystko w porządku... Jade jutro do nich żeby mi pokazali taki sam model i czy rzeczywiście jest tak jak u mnie (w co wątpie). Pozdrawiam

olo - 2017-03-19, 17:57

Nie wiem jaki był zakres uszkodzeń i co było demontowane.Możesz sam sprawdzić poziom oleju i spróbować odpowietrzyć układ.Najpierw na zgaszonym silniku kręcisz kierownicą od oporu do oporu(będzie ciężko :-) ).Powtórz to samo na odpalonym,kręcisz aż w zbiorniczku bąbelki powietrza przestaną się pokazywać.No chyba,że ten gwizd idzie od np.paska alternatora.
Michal - 2017-03-19, 18:46

olo napisał/a:
Nie wiem jaki był zakres uszkodzeń i co było demontowane.Możesz sam sprawdzić poziom oleju i spróbować odpowietrzyć układ.Najpierw na zgaszonym silniku kręcisz kierownicą od oporu do oporu(będzie ciężko :-) ).Powtórz to samo na odpalonym,kręcisz aż w zbiorniczku bąbelki powietrza przestaną się pokazywać.No chyba,że ten gwizd idzie od np.paska alternatora.


Sptawdzałem Układ nie był zapowietrziny - zero bąbli



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group