To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Nadwozie/Wnętrze - drobne wgniecenia

Manola - 2017-10-11, 16:52
Temat postu: drobne wgniecenia
Witajcie
przeszukuje tematy nie natrafiłem na podobny, jeżeli nie znalazłem a jest już to na forum, przepraszam i proszę o przekierowanie.
No i stało się, po ostatniej wichurze panującej nad naszym krajem, niefortunnie zaparkowałem Dracule po kasztanowcem, nasypało nie miara, odsypałem, pojazd brudny nic nie widać, w weekend po umyciu doznałem po prostu "oczom nie wierzę, dwa odbicia drobne na masce, jeden na błotniku i kilka na dachu.
poradźcie co robić, znajomy lakiernik proponuje wyciągnięcie metodą bezkolizyjną,
lakier ani żadna jego powłoka bez naruszeń, żadnych pęknięć, po prostu wgniotki widoczne pod światło,
może ktoś miał podobne niewątpliwie nie należące do miłych doświadczeń.
pozdrawiam
Czy w tych naszych dasterkach są niewątpliwie tak miękkie blaszyska

dsws - 2017-10-12, 14:38
Temat postu: Re: drobne wgniecenia
Manola napisał/a:
Witajcie
przeszukuje tematy nie natrafiłem na podobny, jeżeli nie znalazłem a jest już to na forum, przepraszam i proszę o przekierowanie.
No i stało się, po ostatniej wichurze panującej nad naszym krajem, niefortunnie zaparkowałem Dracule po kasztanowcem, nasypało nie miara, odsypałem, pojazd brudny nic nie widać, w weekend po umyciu doznałem po prostu "oczom nie wierzę, dwa odbicia drobne na masce, jeden na błotniku i kilka na dachu.
poradźcie co robić, znajomy lakiernik proponuje wyciągnięcie metodą bezkolizyjną,
lakier ani żadna jego powłoka bez naruszeń, żadnych pęknięć, po prostu wgniotki widoczne pod światło,
może ktoś miał podobne niewątpliwie nie należące do miłych doświadczeń.
pozdrawiam
Czy w tych naszych dasterkach są niewątpliwie tak miękkie blaszyska


Ja właśnie wczoraj byłem w warsztacie na usunięciu kilku niewielkich wgnieceń parkingowych - dwa z nich na przetłoczeniu drzwi - "metodą bezkolizyjną". Wgniecenia zostały usunięte w 1,5h i nie ma po nich żadnego śladu. Warunek - lakier nie może być pęknięty

olo - 2017-10-13, 03:48

Tam gdzie od wewnątrz jest dostęp stosuje się przyrządy z odpowiednimi końcówkami do wypychania,gdzie dostępu brak stosuje się metodę wyciągania wgnieceń.Obydwa zestawy narzędzi możesz kupić w sklepie z materiałami lakierniczymi(przynajmniej u mnie).Pytanie tylko czy będzie się zakup kalkulować.W warsztacie koszt usunięcia jednej wgniotki od 30 zł.Cienka blacha+brak przetłoczeń(koszta)powodują niestety większą podatność na odkształcenia.
Viktor - 2018-10-19, 19:56

Czy ktoś z forumowiczów może wie, z jakiej grubości blachy są nasze karoserie? Albo gdzie znaleźć o tym informacje? Myjąc autko, oparłem się lekko pod tylnym (bocznym) okienkiem i zdziwiłem się, że blacha 'pracuje' czyli 'ugięła się' jak by była z gumy. Po zabraniu ręki, powróciła do właściwego kształtu. Ale ten fakt mnie zaniepokoił. Reno oszczędza na grubości blach? To pewnie w pewien sposób obniża nasze bezpieczeństwo...
:shock:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group