To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Zakup Dustera - 4x4 benzyna 1,6 - kupilibyście jeszzce raz?

ttss - 2018-12-07, 21:20

yunior81 napisał/a:
ttss napisał/a:
Czy te probemy z zaworami występują w ty silniku także bez LPG?


Trzeba mieć świadomość, że luzy zaworowe kontroluje się i reguluje również na samej benzynie. Montaż instalacji tylko skraca interwał kontroli i ewentualnej regulacji.

OK, jasne

Marek1603 - 2019-03-05, 20:18

Nie ma problemów z regulacją tylko ich regulacja jest kosztowna.
Podobno są już fachowcy, którzy robią to za 350zł. Wymagana regulacja co około 60kkm.

Marek1603 - 2019-03-06, 07:38

Pewnie odpłatnie będą chcieli, bo to jest część eksploatacyjna. Trzeb by dopytać.
lukee - 2019-03-06, 10:05

Nie ma przewidzianej regulacji ani sprawdzania luzów zaworowych dla silnika H4M (w żadnym dokumencie Dacii nic o tym nie ma).

To jest tylko wiadomość krążąca po forach i mechanikach. Ludzie jeździli, jeżdżą i będą jeździć silnikami japońskimi które nie mają hydraulicznej regulacji i spokojnie takie silniki dożywały 300 tys. km.

Marek1603 - 2019-03-06, 10:41

Skoro jest poniższa informacja, to gdzieś chyba coś musi być.

"Luz zaworowy w silniku 1.6 SCe mierzony na zimno - zawory ssące: 0,26-0,34 mm, zawory wydechowe: 0,29-0,35 mm."

LESNICZYy - 2019-03-06, 15:37

lukee napisał/a:
Nie ma przewidzianej regulacji ani sprawdzania luzów zaworowych dla silnika H4M (w żadnym dokumencie Dacii nic o tym nie ma).

To jest tylko wiadomość krążąca po forach i mechanikach. Ludzie jeździli, jeżdżą i będą jeździć silnikami japońskimi które nie mają hydraulicznej regulacji i spokojnie takie silniki dożywały 300 tys. km.

Moja japońska głowica podziękowała za współpracę przy niecałych 100kkm , 2 tygodnie bez auta to jest coś pięknego ;)

yunior81 - 2019-03-06, 17:41

lukee napisał/a:
To jest tylko wiadomość krążąca po forach i mechanikach. Ludzie jeździli, jeżdżą i będą jeździć silnikami japońskimi które nie mają hydraulicznej regulacji i spokojnie takie silniki dożywały 300 tys. km.


Jasne, 300 tysięcy bez regulacji zaworów...... masz poczucie humoru......

traks - 2019-03-06, 19:38

W moim japońskim aucie, głowica też odmówiła współpracy po 100 tys. km... mimo regularnej kontroli luzów zaworów :(
jammo - 2019-03-07, 12:27

lukee napisał/a:
Nie ma przewidzianej regulacji ani sprawdzania luzów zaworowych dla silnika H4M (w żadnym dokumencie Dacii nic o tym nie ma).

To jest tylko wiadomość krążąca po forach i mechanikach. Ludzie jeździli, jeżdżą i będą jeździć silnikami japońskimi które nie mają hydraulicznej regulacji i spokojnie takie silniki dożywały 300 tys. km.

Nie ma informacji, bo tego nie obejmuje gwarancja serwisowa, ale to nie znaczy, że się nie sprawdza i nie reguluje zaworów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group