To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Nasze samochody - Biała Dracula

Hiszpan_JS - 2020-02-17, 18:47

mistakos napisał/a:
- Temat zegarka na liczniku. Chciałem, żeby włączyli, wiem, że można samemu lub gdzieś nawet zlecić, ale obawiam się utraty gwarancji, tym bardziej, że w serwisie sami grzebią z softem, więc zależało mi, żeby włączyli w serwisie. Na tą chwilę nie udało im się, no ale broni nie złożyli, zadzwonią gdy ogarną. Zobaczymy.
Ubawiłem się :lol: . Nie. Nie tym że sam nie chcesz grzebać. Nowe auto, gwarancja. To normalne. Ubawiłem się tym że chłopaki z ASO Dacia przez cztery godziny nie potrafili włączyć zegarka. Ja zrobiłem to na parkingu przed domem w 20 minut (a pojęcie o elektronice/informatyce mam bladozielone :-D ). Może podrzuć im adres forum, się chopaki w tym temacie trochę doszkolą :mrgreen: :lol: .
mistakos - 2020-02-17, 22:30

Mnie to w sumie dziwi, bo niby czemu nie mogą tego zrobić? Z drugiej strony, coś jednak jest na rzeczy, bo w Pieluszynskiej też mi go nie chcieli włączyć. Nie mam pojęcia w czym jest problem?

No i pamiętaj, że mieli sporo tematów ode mnie, nie tylko zegarek, więc 4h nad tym nie siedzieli...

Edyta dodaje, że w Pieluszynskiej już na etapie rozmowy o tym był olew. Dziwna sprawa.

mistakos - 2020-02-17, 22:41

Przy okazji, temat opadania obrotów. Zrobiłem wieczorem 50km, ale pierwszy temat rozkminiłem.

Było tak, że po wciśnięciu sprzęgła obroty stały w miejscu albo wręcz rosły by po chwili opaść trochę, zatrzymywały się w okolicy 2.ooo na chwilę i dopiero leciały w dół.

Pierwsza, rzecz, to efekt pracy pedału gazu. Jest jakieś dziwne opóźnienie, i żeby leciały od razu w dół trzeba: puścić gaz, z 2 sekundy zaczekać i dopiero sprzęgło - opadają od razu. Jak równocześnie wciskam sprzęgło i puszczam gaz, obroty przez te 2 sekundy stoją lub nawet rosną i dopiero lecą w dół. Nie da się tak jeździć, generalnie, więc trzeba chyba z tym żyć...

Jeśli chodzi o to zatrzymywanie obrotów w okolicy 2.ooo to wygląda na poprawę, w sensie nie ma wyraźnego zatrzymania na tym poziomie, ale poobserwuje jeszcze.

Black Dusty - 2020-02-18, 00:03

mistakos napisał/a:
Mnie to w sumie dziwi, bo niby czemu nie mogą tego zrobić?

Nie zrobili i nie zrobią bo nie przewiduje tego żadna procedura serwisowa, nie dlatego że nie potrafią tylko im nie wolno.

mistakos - 2020-03-04, 09:10

Black Dusty napisał/a:

Nie zrobili i nie zrobią bo nie przewiduje tego żadna procedura serwisowa, nie dlatego że nie potrafią tylko im nie wolno.


A jednak.

W piątek telefon z serwisu Karlik, umówiłem się na szybką akcję dziś rano.
Zegarek włączyli.

Temat wgłębienia pod pedałem gazu. Cóż, TTTM. W salonie zaproszono mnie do wystawionych Dusterków i jest tak samo, tylko w nowym ukrywają to dywaniki, dopiero gdy się trochę pojeździ jest to zauważalne.

Temat opadania obrotów opisałem wcześniej, teraz tylko dodam, że zrobiłem już trochę km od tego czasu i jest jak pisałem wcześniej.

Zdanie o Dacia Karlik w Poznaniu podtrzymuję, polecam.

Edyta dodaje.

Z listy zrobionej na początku do zrobienia/kupienia pozostało:
- chlapacze
- uchwyt na 3 rowery na hak
- myślę o konserwacji podwozia
- pokrowce na fotele

Przy czym pokrowce chyba odpuszczę.

tommylee1 - 2020-03-07, 19:58

Komuś na tym forum, bądź daciaklub uznali reklamacje wgłębienia pod pedałem.
Jeżeli Ktoś taki był, proszę o potwierdzenie.

mistakos - 2020-03-07, 20:17

tommylee1 napisał/a:
Komuś na tym forum, bądź daciaklub uznali reklamacje wgłębienia pod pedałem.
Jeżeli Ktoś taki był, proszę o potwierdzenie.


Też czytałem i właściwie dlatego zgłosiłem. Sprawdziłem namacalnie w dwóch innych sztukach wystawionych na salonie z przebiegiem "zero" i jest tak samo.
W przypadku o którym czytałem, wymieniono styropian, a potem właściciel napisał, że "grają na czas" czy coś w ten deseń.

Po mojemu wychodzi, że na starcie nikt na to nie zwraca uwagi, dopiero po paru tysiach km...

tommylee1 - 2020-03-14, 09:55

To jest ewidentny błąd konstrukcyjny, który powinien zostać wyeliminowany na produkcji.
mistakos - 2020-03-15, 14:53

tommylee1 napisał/a:
To jest ewidentny błąd konstrukcyjny, który powinien zostać wyeliminowany na produkcji.


Niekoniecznie. Może takie wyprofilowanie było celowe?

Ale faktem jest, że dziwnie to wygląda, stąd zgłoszenia.

tommylee1 - 2020-03-15, 18:24

W takim razie, ja to fabryczne wyprofilowanie zrobiłem własna piętą.
:-)

klazow - 2020-03-16, 00:55

Czy to wgłębienie Wam się powiększa?

Ps.
Pytam bo włożyłem tam kawałek blachy a nie dlatego, że mi się sprawdzić nie chce.

tommylee1 - 2020-03-16, 17:53

Zrobiłem dokładnie to samo. Blacha ładnie docięta, podklejona taśma na rzep. Nic się nie rusza. Blacha jest pod dywanikiem. Dzięki temu jest o wiele wygodniej niż z tym dołkiem.
mistakos - 2021-02-22, 22:06

Przegląd na 40k za mną. W zasadzie, wymiana filtrów, oleju, mycie i wypad. Spodziewałem się czegoś więcej, no ale co poradzę.

Nie widzę, żebym wspominał wcześniej, więc uzupełnienie:
- kupiłem felgi struktury, piaskowanie, malowanie proszkowe + gumy AT
- czarną folią oklejone srebrne detale
- osłony, zbiornika paliwa i mechanizmu różnicowego

Piitubski - 2021-03-19, 12:29

Jakie ATeki kupiłeś? Jak się sprawują?
robercik - 2021-03-19, 15:38

krew mnie zalewa gdy czytam jak kolegę potraktowali w serwisie. Tzn tylko mnie w ASO Renualt nie lubią? Gdybym ja wydziwiał z jakimiś zegarkami na wyświetlaczu to doszłoby do mordobicia :-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group