Dział ogólny - Dacia Duster 2 silnik 1.6 z instalacja LPG producenta
Sajmon117 - 2019-03-06, 21:37
Leszek napisał/a: | chciałby aby wypowiadał się tylko osoby które mają Dacie Raster 2 generacji |
Takiego modelu nima
Trza do forum może skody?
zwadaa - 2019-03-07, 15:11
Skąd ktokolwiek ma wiedzieć jak ta instalacja się sprawuje w DD2, skoro dopiero się pojawiła w sprzedaży?
LESNICZYy - 2019-03-07, 16:45
Leszek napisał/a: | Raster zamiast Daster to się już nie czepiaj |
DUSTER !!!
olo - 2019-03-07, 17:33
Się czepiacie Opiszę jak się wyleczyłem z lpg w Dusterze :
Pierwszy którego kupowaliśmy miał mieć lpg fabryczne , jak się okazało instalacje montowane były niedaleko aso.Odpuściłem.Potem chciałem montować sam. Jak podliczyłem jazdę dwa razy w roku dalej , reszta miasto , problemy z serwisem u nas odpuściłem.Jak się okazało przy sprzedaży słusznie.W nowym nawet już o tym nie myślałem. Tak więc jeśli jeździsz tak jak ja to radzę przemyśl dobrze montaż. Przegląd wtedy masz jeszcze co rocznie.
olo - 2019-03-07, 18:13
Kody H4M , K4M to kody silnika Renault 1.6 16 V.H5F to silnik 1.2 tce. HMM1 to motor Nissana 1.6 16 V.Jak się mylę to poprawcie gamonia Ile palą ? Tyle ile wleje A tak na poważnie to homologacja wcale nie oszukuje. Miasto dookoła komina od 8 do 9.5 liczę , trasa przy 120 - 140 7,2 do niecałych 8 litrów. Powyżej 160 to już wir się robi.
Pan_Jozek - 2019-03-09, 12:12
olo napisał/a: | Się czepiacie Opiszę jak się wyleczyłem z lpg w Dusterze :
Pierwszy którego kupowaliśmy miał mieć lpg fabryczne , jak się okazało instalacje montowane były niedaleko aso.Odpuściłem.Potem chciałem montować sam. Jak podliczyłem jazdę dwa razy w roku dalej , reszta miasto , problemy z serwisem u nas odpuściłem.Jak się okazało przy sprzedaży słusznie.W nowym nawet już o tym nie myślałem. Tak więc jeśli jeździsz tak jak ja to radzę przemyśl dobrze montaż. Przegląd wtedy masz jeszcze co rocznie. |
Zaprzyjaźniony Pan z ASO mówił że jak ktoś musi dacie LPG to tylko z fabryczną instalacją na gwarancji przedłużanej do 5 lat najlepiej z umową serwisową... Dokładnie się nie opłaca! Do tego co roczne przeglądy rej, regulacje luzów zaworowych (ASO kosi jak za zborze za to), filtry, świece co 15 do 30kkm...
|
|
|