Nadwozie/Wnętrze - Temperatura wnętrza w zimie?
accu - 2019-04-10, 00:21 Temat postu: Temperatura wnętrza w zimie? W moim Dusterze z 2015r.temperatura wnętrza nie jest komfortowa,chodzi mi o to,że po przejechaniu ok.15km lub mniej w poprzednich samochodach już należało obniżać temperaturę nawiewu.Natomiast w Dusterze temperatura jest na max.i rewelacji nie ma (do pracy mam 67km) .I tu mam pytanie do posiadaczy w/w Rumunii macie to samo?Ja uważam,że ogrzewanie nie daje rady,ale może mam taki egzemplarz.
toyota555 - 2019-04-10, 08:28 Temat postu: Re: Temperatura wnętrza w zimie?
accu napisał/a: | W moim Dusterze z 2015r.temperatura wnętrza nie jest komfortowa,chodzi mi o to,że po przejechaniu ok.15km lub mniej w poprzednich samochodach już należało obniżać temperaturę nawiewu.Natomiast w Dusterze temperatura jest na max.i rewelacji nie ma (do pracy mam 67km) .I tu mam pytanie do posiadaczy w/w Rumunii macie to samo?Ja uważam,że ogrzewanie nie daje rady,ale może mam taki egzemplarz. |
może masz zapowietrzony układ ?
accu - 2019-04-10, 18:17
To nie to, nawiew jest gorący tylko wnętrze nie chce się za bardzo nagrzewać. Może to nieszczelne drzwi, ale nie wiem jak to sprawdzić.
LESNICZYy - 2019-04-10, 20:46
Mój też gorzej grzeje niż poprzedni Ford . Układ sam się odpowietrza . Chyba coś średnio producentowi wyszło z ogrzewaniem .
Sajmon117 - 2019-04-10, 21:41
Mój grzeje mocno
A jak na diesla to luksus ,bo diesel długo nagrzewa się aby podgonić to co benzyna już smaży z nawiewów
Chyba macie coś nie tak .Albo zmarzluchy albo...
Spróbujcie tak.. ogrzewanie nastaw na twarz i nogi .obieg zamknięty ,wentylator na full .musi grzać i to szybko .Tylko powoli jak już grzeje to obroty wentylatora popuść i na koniec obieg otworzyć na otwarty .potem szyby i nogi i ciepło aż miło
Tylko jest jeden warunek ja jadę na zimnym silniku trochę trzeba na wyższych obrotach żeby była praca silnika i nie wrzucam 5 biegu nawet do około 90km h aż będzie ciepło.
A jak jeździcie na Eko drailingu 1,2,3,4,5 i małe obroty to wtedy czapka i rękawice , będzie dobrze
sloneczny - 2019-08-27, 08:59
Sajmon117 napisał/a: |
Tylko jest jeden warunek ja jadę na zimnym silniku trochę trzeba na wyższych obrotach żeby była praca silnika i nie wrzucam 5 biegu nawet do około 90km h aż będzie ciepło.
A jak jeździcie na Eko drailingu 1,2,3,4,5 i małe obroty to wtedy czapka i rękawice , będzie dobrze |
Taka jazda na zimnym silniku zdecydowanie skraca jego żywotność.
Minusem diesla jest wolniejsze nagrzewanie się w stosunku do silnika benzynowego.
Kto decyduje się na diesla powinien go odpalić wcześniej żeby się nagrzał albo startować z czapką i rękawicami.
LESNICZYy - 2019-08-27, 15:12
sloneczny napisał/a: | Sajmon117 napisał/a: |
Tylko jest jeden warunek ja jadę na zimnym silniku trochę trzeba na wyższych obrotach żeby była praca silnika i nie wrzucam 5 biegu nawet do około 90km h aż będzie ciepło.
A jak jeździcie na Eko drailingu 1,2,3,4,5 i małe obroty to wtedy czapka i rękawice , będzie dobrze |
Taka jazda na zimnym silniku zdecydowanie skraca jego żywotność.
Minusem diesla jest wolniejsze nagrzewanie się w stosunku do silnika benzynowego.
Kto decyduje się na diesla powinien go odpalić wcześniej żeby się nagrzał albo startować z czapką i rękawicami. |
Tylko startować bo na wolnych się nie grzeje Janusze .
Oczywiści najpierw żeby olej przesmarował silnik .
Sajmon117 - 2019-08-27, 18:30
A co ja napisałem ?
Powielasz
A Janusz się dopiero uczy jak jazdy na rowerze ale Światu nie zmieni
|
|
|