Nadwozie/Wnętrze - Demontaż oryginalnego podłokietnika
Darek - 2020-06-08, 19:34
Brawo Ty
Ja swojego obniżałem, ponieważ ASO zamontowało na otworach oryginalnego
W rzeczywistości wyszło tak, że zamiast podparcia łokcia chyba mógł bym podeprzeć bark.
Teraz podłokietnik ustawiony w pozycji poziomej, zrównuje się z podparciem na drzwiach
BLACHA_997 - 2020-06-08, 20:16
Darek napisał/a: | ... ASO zamontowało na otworach oryginalnego |
A jak mieli zainstalować? W końcu to akcesoryjny więc pasujący do fabrycznych otworów montażowych, a wysokość podłokietnika zawsze możesz regulować pokrętłem.
Samochody na miarę to chyba tylko w F-1
Darek - 2020-06-08, 22:12
BLACHA_997 napisał/a: | W końcu to akcesoryjny więc pasujący do fabrycznych otworów montażowych, |
ASO zawsze po najmniejszej linii oporu, zrobili swoje i tyle.
Ciekawe czy wygodnie Ci się jeździ, wiem że u nich montowałeś.
Dla mnie i nie tylko, żaden komfort. Regulacja tylko pogarszała sytuację jak obniżyłem, łokieć cały czas mi się zsuwał.
Chyba że jestem jakimś ewenementem i zakres regulacji był poza moim zasięgiem
Szkoda że wcześniej nie zwróciłem uwagi na montaż w innych Dusterach. Pewnie zaoszczędził bym im drogocennego czasu
BLACHA_997 - 2020-06-09, 15:46
Na komfort nie narzekam. Mam ok. 185 cm. W stosunku do fabrycznego podłokietnika ten akcesoryjny nie ma porównania. A w zależności od okoliczności jazdy ustawienia zawsze da się dostosować.
MirekM - 2020-08-24, 22:28
darfa1 napisał/a: | podłokietnik pokonany , łatwo nie było ale się udało . Aby zdjąć orginalny wąski podłokietnik nowego typu należy podważyć dwie zapadki na obwodzie takiego czarnego plastikowego pierscienia a następnie wkładając jakiś okrągły przedmiot w otwór znajdujący się na obwodzie pierścienia obrócić pierścień w dół ( w kierunku tylnej kanapy) Po wykonaniu ok 2 cm obrotu należy ustawić podłokietnik w pozycji pionowej i wysunć go z fotela w kierunku fotela pasażera . Mnie nie udało się bez uszkodzenia obrócić pierścienia , za mało podważyłem zapadki . |
hej, tez montuje podlokietnik i mam to samo co Ty. Tez ten plastik zamiast spinki i tez go polamalem
Mam jednak problem w dalszym etapie. Otoz nie moge przekrecic do prawidlowej pozycji zoltego elementu od regulacji odcinka lezwiowego - tak zeby trafil w otwor do nitowania.
Wyglada tak jakby ta wypustka metalowa mocowana do ramy oparcia za malo wystaje od strony wewnetrznej.
Jak bylo u Ciebie?
slyczkowski - 2021-04-11, 21:38
To ja trochę z innej strony - mam wersję comfort bez podłokietnika i chciałbym zainstalować seryjny "wąski" podłokietnik w wersji jak na zdjęciu. Będzie z tym jakiś problem? Jestem "techniczny" więc od tej strony nie mam obaw, bardziej czy to co na zdjęciu wystarczy...
|
|
|