Strony WWW - Duster II po tuningu - kolejne wcielenie off-road
Janzet - 2015-04-16, 13:58 Temat postu: Duster II po tuningu - kolejne wcielenie off-road Załączam link dla fanów przeróbek
http://autokult.pl/25214,...skiego-podworka
Da się ?
Oczywiście, jak sie lubi.
Zdjęć niestety da się wrzucić na forum więc odsyłam do normalnie działającego Daciaklub:
http://www.daciaklub.pl/f...1668380#1668380
(PS wiem że można sobie tworzyć gdzieś jakieś profile a potem przeklejać adresy umieszczonych gdzieś w necie zdjęć itd - ale to niefunkcjonalne jest)
DD - 2015-04-16, 14:40
No faajnie wygląda ten żółtek :
A tak gwoli ścisłosci, Duster II (być może) będzie w sprzedaży pod koniec przyszłego roku.
Póki co mamy jeszcze Dustera I (ph2).
Janzet - 2015-04-17, 09:00
DD dzięki za fotki i sprostowanie, to podrasowane ph2.
ken-wawa - 2015-10-30, 19:39
Fajna modyfikacja, choc wolalbym inny kolor dominujacy niz zolty, np. pomaranczowo czarny moglby fajnie wygladac.
Inna sprawa, czy elementy uzyte do podniesienia zawieszenia maja homologacje na Dacie. Jesli nie, to taki samochod nie ma prawa poruszac sie po drogach publicznych. NIe do konca jestem tez pewien jak zaklasyfikowac przerobienie przedniego zderzaka.
DD - 2015-11-09, 03:21
http://allegro.pl/dacia-d...5763333246.html
piku - 2015-11-09, 13:51
DD napisał/a: | http://allegro.pl/dacia-duster-blokada-snorkel-wyciagarka-4x4-i5763333246.html |
NO tak, tak - znamy. Mnie zainteresowały dwa elementy:
"- łączniki stabilizatorów dostosowane do wyższego zawieszenia – 4 szt.
- elementy regulacyjne, przywracające właściwą geometrię zawieszenia".
Skoro używają czegoś takiego, to znaczy, że podniesienie zawieszenia tego wymaga. Ktoś rozumie, o co chodzi?
BoloSr - 2015-11-09, 13:53
Pewnie chodiz o dluższe ztabilizatory a druga sprawa to sruby ktore daja mozliwosc regulacji kata zwrotnicy ale te elementy kosztuja grosze przy tym co oni chca za tak modyfikacje :):)
brian749 - 2015-11-11, 23:22
elementy regulacyjne - to mimośrody za 4 szt do swoich amortyzatorów australijskich kangurków zapłaciłem 180 zł. Mają na celu tak jak napisał Kolega Bolosr regulację kąta pochylenia koła. Zastosowany sprytny i tani myk założenie na amortyzatory dystansów w celu zwiększenia prześwitu . Osobiście wolę rozwiązanie dłuższych sprężyn i dostosowanych amortyzatorów terenowych a nie standardowych i dystansów...i ta kwota którą trzeba zapłacić. Nie zmieniałem łączników stabilizatorów na jakieś przedłużone a jeżdżę już rok i nie widzę takiej potrzeby.
|
|
|