Pogaduszki - Trasy terenowe
piku - 2016-08-10, 16:14
Żywiec napisał/a: | (...)nawet na nizinach nie zawsze można liczyć na Dustera, oto kilka przykładów (poniżej). Dodam że niemałe znaczenie ma umiejętność i doświadczenie kierowcy oraz... opony, mi brakuje tych dwóch elementów :( |
Gdzie te przykłady? U mnie się nie wyświetlają.
Opony trzeba założyć AT. Bez nich może być krucho nawet na lekkim błoci8e czy mokrej trawie. Doświadczenie to cenne rzecz. Można dzięki niemu uniknąć wielu przykrości...
Zywiec - 2016-09-01, 12:10
piku napisał/a: | Żywiec napisał/a: | (...)nawet na nizinach nie zawsze można liczyć na Dustera, oto kilka przykładów (poniżej). Dodam że niemałe znaczenie ma umiejętność i doświadczenie kierowcy oraz... opony, mi brakuje tych dwóch elementów :( |
Gdzie te przykłady? U mnie się nie wyświetlają.
Opony trzeba założyć AT. Bez nich może być krucho nawet na lekkim błoci8e czy mokrej trawie. Doświadczenie to cenne rzecz. Można dzięki niemu uniknąć wielu przykrości... |
Niestety nie mogę dodać zdjęć, problem z serwerem, limit "pojemności" forum wykorzystany.
pomoc_drogowa_b - 2016-09-05, 22:32
Uważam, że nie macie Koledzy racji do konca - Daster jako crossover z napędem na dwie osie ma znacznie lepsze właściwości terenowe niż inne samochody osobowe (nie możemy porownywac się z typowymi terenówka z dużym prześwitem , z reduktorem i blokadami........). Ma on wiele zalet, między innymi ekonomię - koszty eksploatacyjne jeżeli chodzi o cenę części i serwisu jest nieporównywalnie mniejszy od terenowek, nie mówiąc już o kosztach paliwa (wyprawowy Patrol pali minimum 14l/100km, a zdarza się często, że i 20l/100km w terenie). Dają to nam większe możliwości w realizowaniu swoich marzeń o podróżach i może o wyprawach. Myślę, że dobra technika jazdy oraz wzajemna pomoc, pozwoli nam na pokonanie wielu tras offroadowych - szczególnie, gdzie nie ma błota i kolein po uszy...
Kapitan Shinobi - 2019-12-26, 23:47
Co prawda stary temat, ale się podepnę, z krótkim pytaniem:
czy ktoś z forumowiczów (z off road'owymi zapędami) zna (był, widział, słyszał etc.)
tor w Wiśle (zwany OFF ROAD BESKIDY)? Poniżej link do strony:
http://offroad-wisla.pl/home.htm
LESNICZYy - 2019-12-27, 09:23
piku napisał/a: | Żywiec napisał/a: | (...)nawet na nizinach nie zawsze można liczyć na Dustera, oto kilka przykładów (poniżej). Dodam że niemałe znaczenie ma umiejętność i doświadczenie kierowcy oraz... opony, mi brakuje tych dwóch elementów :( |
Gdzie te przykłady? U mnie się nie wyświetlają.
Opony trzeba założyć AT. Bez nich może być krucho nawet na lekkim błoci8e czy mokrej trawie. Doświadczenie to cenne rzecz. Można dzięki niemu uniknąć wielu przykrości... |
Wystarczą seryjne opony trawa/błoto na równym terenie oczywiście. Mój 4x2 codziennie w takim terenie jeździ
Marek1603 - 2019-12-27, 09:52
Pamiętaj, że większość tych tras jest zjeżdżona przez prawdziwe terenówki, a co za tym idzie są głębokie koleiny.
Tak było w Bieszczadach.
http://naturapark.eu/
gacek1000 - 2019-12-27, 10:53
ja trochę jeździłem w okolicy warszawy ale nie dacia tylko LR DISCO,,,,,,trzeba pamiętać o zasadach obowiązujących w terenie pomijając takie jak doświadczenie i zdrowe myślenie wybijając sobie z głowy ułańską fantazje...
-JEŚLI MYŚLISZ ŻE TWOJE AUTO JEST DOBRE ,NIEZAWODNE I DOINWESTOWANE TYM DALEJ IDZIESZ PO POMOC
-NIGDY NIE JEDZ SAM W TEREN
-TRASA ZMIENIA SIĘ Z DNIA NA DZIEŃ
-A TU KACZKA MIAŁA WODY PO PAS .
to złote zasada obowiązuje wszędzie...
na około wawy jest kilka fajnych miejsc które zjeździłem LR
kulkówka
poligon Rembertów
okolica tłuszcza
okolica serocka
okolica legionowa -Nieporętu
okolica nadarzyna
co do poczytania to polecam oferty
https://www.bezdroza4x4.pl/
https://www.wyjazdyaktywne.pl/biuro/?id=74
https://polskioffroad.com.pl/
jeśli by ktoś chciał mam parę Roadbook 4x4 i mogę udostępnić na @
ale w google wpisując Roadbook 4x4 też coś można znaleźć.
można ,,,oo można ;)
https://www.youtube.com/watch?v=HEyFEYtwZhk
https://www.youtube.com/watch?v=X0M2uhWl3WU
https://www.youtube.com/watch?v=2DE7brDaTpY
|
|
|