To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Zloty i spotkania - I Ogólnopolski Zlot Dacii

Darek - 2015-08-31, 19:49
Temat postu: I Ogólnopolski Zlot Dacii
W ostatnich dniach odbył się fajny zlocik , kilka fotek z zabawy w piaskownicy dużych chłopczyków :lol: :lol: :lol: :lol:

https://picasaweb.google.com/joldare/Zrebice2015?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMzsiez3iaqL7AE&feat=directlink

piku - 2015-09-03, 11:41

Trzy Dustery były? Wszystkie 4x4? Na oponach szosowych czy AT? Napisz kilka zdań refleksji, uwag nt. terenowych możliwości DD, gdzie widzisz problemy i wady, a gdzie zalety DD w terenie.
Niewiele dotychczas jeździłem w terenie, ale byłem zaskoczony możliwościami tego auta. Kupiłem nawet opony AT...Niedawno w Kaukazie pokonałem autem terenowym kilka fajnych tras (w sumie ok. 150 km); niektóre przejazdy przez rzeki lodowcowe byłyby problematyczne dla Dusterów z powodu głębokości wody i braku widoczności dna. Generalnie uważam DD za auto do turystyki raczej niż przepraw.

Darek - 2015-09-03, 23:10

Dustery były trzy tylko tyle odważyło się wjechać z całego zlotu na sypkie i grząskie piachy Pustyni Siedleckiej, powodem był raczej napęd 4x4 bez tego byłaby lipa. Dwa dustery były na standardowych fabrycznych oponach, w tym jeden nowy a drugi 4 lata, trzeci na oponach AT i zawieszenie po lifcie podwyższone, twardsze.
Ogólnie z dustera terenówki bym nie robił ale pewnie dużo mu nie brakuje. Jak dla mnie amatora 4x4 wrażenia z tego wypadu są niezapomniane. Dustery świetnie się sprawdziły i sprawdzają nie tylko na piasku ale i na śniegu nie ma problemu z wyjazdem, także ze zjazdu z poza asfaltu się nie martwię.

Co do wad - to tylko off - radowych rajdów na pewno przydałoby się więcej kucych i poj. przynajmniej 2.0 l, odpowiednie opony podstawa.

Zalety - duży prześwit, szerokie opony, kąty natarcia i zejścia, dużą rolę spełnia też metalowa osłona silnika (pięknie ją wypolerowało) i to że dustery dzielnie pokonywały narzucone przez nas przeszkody zawdzięczają przede wszystkim swoją nie wygórowaną masą 1400 kg. Jak dla mnie to maja same zalety i można by tak dużo pisać.

piku - 2015-09-04, 08:38

Darek napisał/a:
Dustery były trzy (...). Dwa dustery były na standardowych fabrycznych oponach, w tym jeden nowy a drugi 4 lata, trzeci na oponach AT i zawieszenie po lifcie podwyższone, twardsze.


Czy próbowałeś jazdy maszyną Janzeta? On sam zadowolony, a ja nie jestem przekonany do podwyższenia zawieszenia za pomocą samych tylko sprężyn (choć to najtańsze).

Darek - 2015-09-05, 22:04

Jeździłem tylko swoim. Co do modyfikacji kolegi Janzeta to pewnie opisał to już na forum. Jedno jest pewne, nie wystarczy super modyfikacja, ale najważniejsze są też umiejętności jazdy w takim czy innym terenie. Osobiście nie zależało mi na forsowanu dustera w tych piaskach, (kupiłem go mjn. do innych celów) teraz dzięki koledze, przynajmniej wiem czego można się po nim spodziewać. Czasami warto znać możliwości własnego auta, bo nie wiadomo kiedy mogą się przydać.
Darek - 2015-09-07, 23:42

Relacje z trasy zamek Bobolice w kierunku kempingu w Podlesicach. Wracając z wycieczki ustawiłem sobie nawigację na najkrótszą 4x4. Początkowo wszystko wyglądało na ok. lecz w dalszej cześci już nie było tak wesoło. Nie spodziewałem się takiego terenu i nie za bardzo było miejsca na zawracanie, wąskie przejazdy, koleiny, gęste zarośla itp. Powinno być oznaczenie w nawigacji ,,trasa 4x4 traktory'' :lol: kilka zrzutów z kamerki podczas pokonywania tej trasy. :mrgreen:

https://picasaweb.google.com/joldare/GPSNajkrotsza4x4?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJOSjtGB6eu9Qg&feat=directlink




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group