DACIA DUSTER - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER - KLUB POLSKA
Nieoficjalny Klub Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Znalezionych wyników: 1198
DACIA DUSTER - KLUB POLSKA Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Nowy Duster 1,3 TCe - już dostępny we Francji.
BoloSr

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 421

PostForum: Zakup Dustera   Wysłany: 2018-11-25, 12:14   Temat: Nowy Duster 1,3 TCe - już dostępny we Francji.
Jeszcze troch a i u nas sie pojawi :)
Jedno dobre ze cena nizsza niz za diesla :)
  Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
BoloSr

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 499

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2018-11-23, 11:15   Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
toka93 napisał/a:
3/4 całek to przeszacowany koszt bo tak się opłaca ubezpieczalni.
Przy tym aucie koszt naprawy serio nie przekroczy 10 tysięcy przy normalnych cenach a nie stawek z ubezpieczenia które są przy wycenach ;-)


A co mnie to obchodzi.
Auto juz swoje zrobiło uratowało kierowce oraz pasazera.
Po takiej sytuacji auto z automatu powinno byc na zlomie zeby nikt tym juz nie jezdzil i nie mial potem problemow.
  Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
BoloSr

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 499

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2018-11-22, 20:06   Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
Naprawa czego??? Toc to juz trup. Takie auto powinno na zlomie skonczyc.
Ps mam nadzieje ze wszyscy cali wyszli z tego.
  Temat: Co to za auto?
BoloSr

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 508

PostForum: Nadwozie/Wnętrze   Wysłany: 2018-10-15, 15:14   Temat: Co to za auto?
Wersja na UK i tyle w temacie bylo info na necie ze tak wersje maja na wyspach :)
  Temat: Spalanie paliwa w Dusterze
BoloSr

Odpowiedzi: 403
Wyświetleń: 172234

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: 2018-08-28, 10:43   Temat: Spalanie paliwa w Dusterze
lukee napisał/a:
to ja podobnie, tylko objechałem cały Bałtyk. Dania, Norwegia, Szwecja, Estonia i do domu. W sumie prawie 10 tys. km.
Na gazie przejechałem 7615 km . Spalanie z tankowania 9,70 l/100 km.
Na benzynie 2083 km (w Szwecji i Finlandii nie miałem stacji LPG). Spalanie 7,58 l/100 km.

Jechałem w 3 osoby z bagażami po dach.
W najlepszych warunkach na dwóch zbiornikach paliwa mógłbym mieć ok. 1300 km zasięgu :D
W praktyce największa odległość między tankowaniami to 1023 km (bo stacji w tej głuszy za dużo nie ma, nie ma co ryzykować).

Na gazie najniższe spalanie zanotowałem 9 l/100 km.



masakra toc slyszalem ze ten samochod powienien palic 5 a tu taka niemila widomosc ze pali jak smok :)
  Temat: Profile zamknięte - konserwacja
BoloSr

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 2560

PostForum: Nadwozie/Wnętrze   Wysłany: 2018-08-28, 10:42   Temat: Profile zamknięte - konserwacja
rzekot napisał/a:
... no cóż, z zainteresowania postem wynika, że nikt nie przewiduje jeździć swoim Dusterem dłużej niż cztery lata... szkoda, bo auto przecież jest fajne, niestety sądząc po cenie zakupu producent musiał ciąć koszty, zwłaszcza na pogwarancyjnej eksploatacji... pzdr


wydaje mi sie ze nikt tego nie robil bo i po co :)
generalnie moj ma juz 5 latek a znam takiego co ma 6 latek i tez jezdzi i nic sie nie dzieje
  Temat: Drgania wydechu
BoloSr

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 1576

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2018-08-26, 16:52   Temat: Drgania wydechu
brian749 napisał/a:
I po problemie....cały wydech od katalizatora zrobiony z nierdzewki.
Pięknie buczy wygląda świetnie. Teraz trzeba zabezpieczyć autko antykorozyjnie i będzie śmigać długie lata.
Pozdrawiam


Jakie tlumiki jaka wielkosc rury i cena za to???
  Temat: Podkarpacka czarnula
BoloSr

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 2773

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2018-08-22, 11:23   Temat: Podkarpacka czarnula
Fajny tylko szkoda ze to sie tylko turla.
  Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
BoloSr

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 29008

PostForum: Pogaduszki    Wysłany: 2018-08-07, 15:08   Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
urys napisał/a:
Bolo zawirusowałeś swojego czy boxem leczyłeś?
Pozdrawiam


Dostal wirusa i teraz sie odpycha :)

http://www.daciaklub.pl/f...ad.php?id=17782

Tak wyszlo :)
  Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
BoloSr

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 29008

PostForum: Pogaduszki    Wysłany: 2018-08-07, 10:05   Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
b_tyc napisał/a:
Hej!

Tylko że silnik o większej pojemności , ma lepszą elastyczność i moment obrotowy. Wiesz z 1.5 wyciągniesz to 140 KM ( jak pomodzisz i pare rzeczy zmienisz ) ale z 1.9 czy 2.0 ktory ma to 130-140 KM to zupełnie inna moc i kultura pracy.

Pozdrawiam


Ale o tym można zapomnieć :(
Dlatego lepiej jest brać dCi niz benzyne wolossaca takiej jest moje zdanie :)
  Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
BoloSr

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 29008

PostForum: Pogaduszki    Wysłany: 2018-08-06, 17:52   Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
b_tyc napisał/a:
Hej!

Największym bólem w ofercie Dacii w PL, jest brak silnika 2.0 (benzyna i diesel) którym ma tak 130-140 km, taki silnik do tego auta pasuje idealnie bo niestety 1.5 dCi i 1.6 Sce to trochę za słabe na ten samochód (ale wiem można myśleć żeby ściągnąć z rynku np rosyjskiego ). Ogólnie Dusterki 1 i 2 to bardzo wdzięczne wozy. Które są dobrze wypośrodkowanie między cena/jakość.

Pozdrawiam


Bez przesady 1,5 bez problemu daje sobie rade lepiej niz 1.6 benzyna a jak ktos pomodzi to sie lepiej bedzie zbieral niz 1.5 dCi 110 KM :):)
  Temat: POMYSŁY I PYTANIA
BoloSr

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 2269

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2018-07-27, 10:06   Temat: POMYSŁY I PYTANIA
Jakoś sobie nie wyobrazam tam gasnicy tam lezy lewa noga i odpoczywa na trasie a nie pod pedalami toc jest to nie wygodne ale moze mam stopy za duze (rozmiar 43 :) ).
PS tak zamontowana gasnice widzialem ale po prawej stronie i tam wtedy nie bedzie przeszkadzala pasezerowi.
  Temat: Problem z temperaturą silnika 356 tys przebiegu 1.6 16v
BoloSr

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1048

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: 2018-07-09, 18:28   Temat: Problem z temperaturą silnika 356 tys przebiegu 1.6 16v
Stawiam ze zaczyna kończyć sie termostat i tu bym szukal problemu.
  Temat: 150 tyś km z Dusterkiem
BoloSr

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1051

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: 2018-07-05, 19:38   Temat: 150 tyś km z Dusterkiem
To tylko cieszyc sie ze takie usterki wystapily :)
Teraz czekam na relacje po 300 tys.
  Temat: Zakup Dustera 4x4 jaki silnik?
BoloSr

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2497

PostForum: Zakup Dustera   Wysłany: 2018-06-24, 11:14   Temat: Zakup Dustera 4x4 jaki silnik?
Diesel i do tego chip :)
 
Strona 1 z 80
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
stat4u
Strona wygenerowana w 0,54 sekundy. Zapytań do SQL: 16