DACIA DUSTER - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER - KLUB POLSKA
Nieoficjalny Klub Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Znalezionych wyników: 1202
DACIA DUSTER - KLUB POLSKA Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Czarny Zadymiacz BoloSr
BoloSr

Odpowiedzi: 158
Wyświetleń: 79687

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2019-02-02, 15:52   Temat: Czarny Zadymiacz BoloSr
Objaw byl taki ze jak temperatura spadla ponizej 5 stopni musiałem go krecic 2-3 razy zanim odpalil.
Jak spadla ponizej zeraz to za 5 razem odpalil i do tego trzeba bylo go przegazowac zeby chodzil rowno.
Bo tu swiec pomagaja odpalic i wspomoagaja pierwsze 30 sekund dzialania silnika.
Teraz jest jak dawniej pali bez problemu.
  Temat: Czarny Zadymiacz BoloSr
BoloSr

Odpowiedzi: 158
Wyświetleń: 79687

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2019-01-26, 17:07   Temat: Czarny Zadymiacz BoloSr
Aktualizacja:
Przebieg auta okolo 60 tys prawie 6 lat.
Usterka świece żarowe :(
Nowe to Denso DG-609 4.4V z czerwonym paskiem.

w zalaczniku stare 3 juz zdechly jedna jeszcze zyla :)
  Temat: Rozrzad
BoloSr

Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 8245

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2019-01-19, 16:22   Temat: Rozrzad
TomQ napisał/a:
u mnie przy przebiegu ponad 80kkm zdecydowałem się na wymianę z racji tego, że minęło 6 lat i okazało się że pasek był już przy końcówce żywota...


ile ta przyjemność Ciebie kosztowała ??
  Temat: gaz do Daci Duster 1.6 105KM 2013r.?
BoloSr

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 2980

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: 2018-12-18, 11:19   Temat: gaz do Daci Duster 1.6 105KM 2013r.?
yunior81 napisał/a:
tomszafa napisał/a:
Żeby mieć porównanie musiałbym zobaczyć jak wygląda ta "zgodna ze sztuką" instalacja.


Proszę bardzo: https://lpg-forum.pl/post824857.html?hilit=Duster#p824857 - proszę zwrócić uwagę gdzie salon zamontował wkrętki pod wtryski :shock: a gdzie przewidziała to fabryka - choć można lepiej ;)
W najbliższych tygodniach (mam nadzieje, że nie dłużej), kolega z pracy będzie wywalał fabryczny badziew i zakładał coś polskiego. Jak już będzie po montażu to postaram się wrzucić tu jakieś zdjęcia a będzie na co patrzeć ;)


tomszafa napisał/a:
Jak dla mnie estetyka to jedno - działanie to drugie.


Najlepiej jak oba idą w parze ;)
Jednak należy pamiętać, że bez prawidłowego montażu nie da się porządnie wystroić instalacji, co w instalacjach salonowych i fabrycznych Landi Ranzo jest abstrakcją. A potem mamy takie a nie inne problemy z instalacją bo gazownik przysypiał na szkoleniach z montażu i strojenia.

tomszafa napisał/a:
Poza tym nie ma się co dziwić gazownikom, że idą na łatwiznę bo czas to pieniądz a jak działa i klient się nie czepia to jest ok :mrgreen:


No własnie trzeba się dziwić, bo ogarniętych gazowników w naszym kraju jest jak na lekarstwo a to, że idą na łatwiznę - no cóż..... tego nie da się nawet komentować, natomiast potem użytkownik buja się z problemami z instalacją, które wynikają bezpośrednio z winy gazmena. Płacimy pieniądze i oczekujemy jakości i dobrze dobranej instalacji.



Fajnie by bylo jakbyś wstawil zdjecia z tego forum bo nie kazdy jest tam zalogowany :)
PS Druga sprawa u Tomka ta instalacja pracuje idealnie i najechala juz troche km bez jakich problemow wiec nie tak zle jest z nia :)
  Temat: Nowy Duster 1,3 TCe - już dostępny we Francji.
BoloSr

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1381

PostForum: Zakup Dustera   Wysłany: 2018-11-25, 12:14   Temat: Nowy Duster 1,3 TCe - już dostępny we Francji.
Jeszcze troch a i u nas sie pojawi :)
Jedno dobre ze cena nizsza niz za diesla :)
  Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
BoloSr

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1810

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2018-11-23, 11:15   Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
toka93 napisał/a:
3/4 całek to przeszacowany koszt bo tak się opłaca ubezpieczalni.
Przy tym aucie koszt naprawy serio nie przekroczy 10 tysięcy przy normalnych cenach a nie stawek z ubezpieczenia które są przy wycenach ;-)


A co mnie to obchodzi.
Auto juz swoje zrobiło uratowało kierowce oraz pasazera.
Po takiej sytuacji auto z automatu powinno byc na zlomie zeby nikt tym juz nie jezdzil i nie mial potem problemow.
  Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
BoloSr

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1810

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2018-11-22, 20:06   Temat: Kochany Dusterek zakończył swój żywot... :(
Naprawa czego??? Toc to juz trup. Takie auto powinno na zlomie skonczyc.
Ps mam nadzieje ze wszyscy cali wyszli z tego.
  Temat: Co to za auto?
BoloSr

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1351

PostForum: Nadwozie/Wnętrze   Wysłany: 2018-10-15, 16:14   Temat: Co to za auto?
Wersja na UK i tyle w temacie bylo info na necie ze tak wersje maja na wyspach :)
  Temat: Spalanie paliwa w Dusterze
BoloSr

Odpowiedzi: 470
Wyświetleń: 205666

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: 2018-08-28, 11:43   Temat: Spalanie paliwa w Dusterze
lukee napisał/a:
to ja podobnie, tylko objechałem cały Bałtyk. Dania, Norwegia, Szwecja, Estonia i do domu. W sumie prawie 10 tys. km.
Na gazie przejechałem 7615 km . Spalanie z tankowania 9,70 l/100 km.
Na benzynie 2083 km (w Szwecji i Finlandii nie miałem stacji LPG). Spalanie 7,58 l/100 km.

Jechałem w 3 osoby z bagażami po dach.
W najlepszych warunkach na dwóch zbiornikach paliwa mógłbym mieć ok. 1300 km zasięgu :D
W praktyce największa odległość między tankowaniami to 1023 km (bo stacji w tej głuszy za dużo nie ma, nie ma co ryzykować).

Na gazie najniższe spalanie zanotowałem 9 l/100 km.



masakra toc slyszalem ze ten samochod powienien palic 5 a tu taka niemila widomosc ze pali jak smok :)
  Temat: Profile zamknięte - konserwacja
BoloSr

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 5020

PostForum: Nadwozie/Wnętrze   Wysłany: 2018-08-28, 11:42   Temat: Profile zamknięte - konserwacja
rzekot napisał/a:
... no cóż, z zainteresowania postem wynika, że nikt nie przewiduje jeździć swoim Dusterem dłużej niż cztery lata... szkoda, bo auto przecież jest fajne, niestety sądząc po cenie zakupu producent musiał ciąć koszty, zwłaszcza na pogwarancyjnej eksploatacji... pzdr


wydaje mi sie ze nikt tego nie robil bo i po co :)
generalnie moj ma juz 5 latek a znam takiego co ma 6 latek i tez jezdzi i nic sie nie dzieje
  Temat: Drgania wydechu
BoloSr

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2638

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2018-08-26, 17:52   Temat: Drgania wydechu
brian749 napisał/a:
I po problemie....cały wydech od katalizatora zrobiony z nierdzewki.
Pięknie buczy wygląda świetnie. Teraz trzeba zabezpieczyć autko antykorozyjnie i będzie śmigać długie lata.
Pozdrawiam


Jakie tlumiki jaka wielkosc rury i cena za to???
  Temat: Podkarpacka czarnula
BoloSr

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 11119

PostForum: Nasze samochody   Wysłany: 2018-08-22, 12:23   Temat: Podkarpacka czarnula
Fajny tylko szkoda ze to sie tylko turla.
  Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
BoloSr

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 36625

PostForum: Pogaduszki    Wysłany: 2018-08-07, 16:08   Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
urys napisał/a:
Bolo zawirusowałeś swojego czy boxem leczyłeś?
Pozdrawiam


Dostal wirusa i teraz sie odpycha :)

http://www.daciaklub.pl/f...ad.php?id=17782

Tak wyszlo :)
  Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
BoloSr

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 36625

PostForum: Pogaduszki    Wysłany: 2018-08-07, 11:05   Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
b_tyc napisał/a:
Hej!

Tylko że silnik o większej pojemności , ma lepszą elastyczność i moment obrotowy. Wiesz z 1.5 wyciągniesz to 140 KM ( jak pomodzisz i pare rzeczy zmienisz ) ale z 1.9 czy 2.0 ktory ma to 130-140 KM to zupełnie inna moc i kultura pracy.

Pozdrawiam


Ale o tym można zapomnieć :(
Dlatego lepiej jest brać dCi niz benzyne wolossaca takiej jest moje zdanie :)
  Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
BoloSr

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 36625

PostForum: Pogaduszki    Wysłany: 2018-08-06, 18:52   Temat: Co nas wkurza, co nas osłabia
b_tyc napisał/a:
Hej!

Największym bólem w ofercie Dacii w PL, jest brak silnika 2.0 (benzyna i diesel) którym ma tak 130-140 km, taki silnik do tego auta pasuje idealnie bo niestety 1.5 dCi i 1.6 Sce to trochę za słabe na ten samochód (ale wiem można myśleć żeby ściągnąć z rynku np rosyjskiego ). Ogólnie Dusterki 1 i 2 to bardzo wdzięczne wozy. Które są dobrze wypośrodkowanie między cena/jakość.

Pozdrawiam


Bez przesady 1,5 bez problemu daje sobie rade lepiej niz 1.6 benzyna a jak ktos pomodzi to sie lepiej bedzie zbieral niz 1.5 dCi 110 KM :):)
 
Strona 1 z 81
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
stat4u
Strona wygenerowana w 0,51 sekundy. Zapytań do SQL: 16