Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup DUSTERA
Autor Wiadomość
romko

Marka: DACIA, VW
Model: DUSTER, T5
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2011
Wiek: 63
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 13
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-31, 07:09   Zakup DUSTERA

Witam
Przymierzam się do zakupu DUSTERA, założenia sa następujące:
- napęd na przednią oś
- roczny przebieg w granicach 10 max 15 tyś rocznie
- zakup używanego
-jazda głównie miejska do pracy i z pracy - około 30 w dwie strony
co lepiej kupić - DUSTER z silnikiem disla czy benzyna + LPG oraz na co zwrócić uwagę przy kupnie
 
     
Dar1962
Diabelska Drakula


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 654
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-03-31, 16:45   

najbezpieczniej byłoby nabyć auto z (nowy z nissana jest kłopotliwy i drogi przy regulacjach zaworów) francuskim silnikiem 1,6 16V K4M, ale nie zagazowanym. Motor jest prosty i solidny choć lubi wypić, doskonale jeździ na gazie. Następnie już samemu zlecić montaż instalacji w jakimś solidnym i sprawdzonym warsztacie. Wtedy wiadomo będzie,że instalacja jest nowa,pewna, właściwie dobrana i łatwa w obsłudze. (montowane fabrycznie mają zabezpieczony soft praktycznie uniemożliwiające ich serwisowanie poza aso) Jeśli przypadkiem trafi się oferta zadbanej 4x4 - przy założeniu,że będzie instalowane LPG - nie wybrzydzać , tylko brać! Napęd obu osi wart jest dodatkowych pieniędzy,które w przypadku używanego nie będą już takie duże, poza tym ta wersja ma lepsze zawieszenie i 6 biegową skrzynię. Po zainstalowaniu gazu eksploatacja nie będzie znacząco droższa niż "ośki" a frajda z 4x4 bezcenna ;-)
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2016-04-05, 17:53   

->Romko: Co prawda, wyjąwszy jakąś "demówkę", jest mało prawdopodobne, żeby ktoś już sprzedawał używanego Dustera 1.6SCe (H4M, 84kW/114KM, nissanowski rodowód), bo ta wersja silnikowa jest sprzedawana dopiero od ok. ośmiu miesięcy, ale jeśłi Twój przyszły DD ma zostać zagazowany, to, jak już słusznie zauważył kol. Dar1962, należaloby wybrać egzemplarz z wcześniejszym silnikiem Renaulta 1.6 16V (K4M, 77kW/105KM). To jeszcze bardzo solidna konstrukcja, dobra dwudziestowieczna myśl techniczna i ma automatyczną-hydrauliczną regulację luzów zaworowych (bardzo ważne przy zasilaniu LPG).
Poza tym, DD z K4M kupisz taniej niz z 1.5dCi, a także latwiej Ci będzie trafić na egzemplarz z mniejszym przebiegiem, niż w przypadku 1.5dCi z tego samego rocznika (jak już ktoś kupuje diesła, to przeważnie nie po to, by robić nim jakieś małe przebiegi roczne typu kilka czy 10kkm).
_________________
pozdrawiam DD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10