|
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster
|
Zakup DUSTERA |
Autor |
Wiadomość |
romko
Marka: DACIA, VW
Model: DUSTER, T5
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2011
Wiek: 63 Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 13 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2016-03-31, 07:09 Zakup DUSTERA
|
|
|
Witam
Przymierzam się do zakupu DUSTERA, założenia sa następujące:
- napęd na przednią oś
- roczny przebieg w granicach 10 max 15 tyś rocznie
- zakup używanego
-jazda głównie miejska do pracy i z pracy - około 30 w dwie strony
co lepiej kupić - DUSTER z silnikiem disla czy benzyna + LPG oraz na co zwrócić uwagę przy kupnie |
|
|
|
Dar1962
Diabelska Drakula
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Wiek: 62 Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 654 Skąd: Włodawa
|
Wysłany: 2016-03-31, 16:45
|
|
|
najbezpieczniej byłoby nabyć auto z (nowy z nissana jest kłopotliwy i drogi przy regulacjach zaworów) francuskim silnikiem 1,6 16V K4M, ale nie zagazowanym. Motor jest prosty i solidny choć lubi wypić, doskonale jeździ na gazie. Następnie już samemu zlecić montaż instalacji w jakimś solidnym i sprawdzonym warsztacie. Wtedy wiadomo będzie,że instalacja jest nowa,pewna, właściwie dobrana i łatwa w obsłudze. (montowane fabrycznie mają zabezpieczony soft praktycznie uniemożliwiające ich serwisowanie poza aso) Jeśli przypadkiem trafi się oferta zadbanej 4x4 - przy założeniu,że będzie instalowane LPG - nie wybrzydzać , tylko brać! Napęd obu osi wart jest dodatkowych pieniędzy,które w przypadku używanego nie będą już takie duże, poza tym ta wersja ma lepsze zawieszenie i 6 biegową skrzynię. Po zainstalowaniu gazu eksploatacja nie będzie znacząco droższa niż "ośki" a frajda z 4x4 bezcenna |
|
|
|
DD
Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 1179 Skąd: ok. Warszawy
|
Wysłany: 2016-04-05, 17:53
|
|
|
->Romko: Co prawda, wyjąwszy jakąś "demówkę", jest mało prawdopodobne, żeby ktoś już sprzedawał używanego Dustera 1.6SCe (H4M, 84kW/114KM, nissanowski rodowód), bo ta wersja silnikowa jest sprzedawana dopiero od ok. ośmiu miesięcy, ale jeśłi Twój przyszły DD ma zostać zagazowany, to, jak już słusznie zauważył kol. Dar1962, należaloby wybrać egzemplarz z wcześniejszym silnikiem Renaulta 1.6 16V (K4M, 77kW/105KM). To jeszcze bardzo solidna konstrukcja, dobra dwudziestowieczna myśl techniczna i ma automatyczną-hydrauliczną regulację luzów zaworowych (bardzo ważne przy zasilaniu LPG).
Poza tym, DD z K4M kupisz taniej niz z 1.5dCi, a także latwiej Ci będzie trafić na egzemplarz z mniejszym przebiegiem, niż w przypadku 1.5dCi z tego samego rocznika (jak już ktoś kupuje diesła, to przeważnie nie po to, by robić nim jakieś małe przebiegi roczne typu kilka czy 10kkm). |
_________________ pozdrawiam DD |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10 |
|
|