Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Głośna pompa wspomagania
Autor Wiadomość
Michal
Michal

Marka: Dacia
Model: Dustet
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: UK
Wysłany: 2017-03-16, 18:38   Głośna pompa wspomagania

Witam Posiadam dustera 1,5 dci laurete, rocznik 2015. Miałem małą stłuczke. Już wszystko wyklepane i zrobione z ubezpieczalni tylko od tego czasu zaczęła głośno pracować pompa wspomagania. Pompa jest elektrohydrauliczna. Usterke zgłaszałem w warsztacie gdzie dokonano naprawy i nawet wymieniono pompe na nową i dalej to samo... Odmówiłem wiec odbioru. Czekałem miesiąc, oczywiście po negocjacjach i moim niezadowoleniu dostałem auto zastepcze więc spoko. Dzisiaj telefon że serwis tzn ASO stwierdza, że ten typ tak ma... Przed wypadkiem tak nie było... Oczywiście bd mieć to na piśmie. Ma ktoś podobny problem z wspomaganiem?

Film
https://drive.google.com/open?id=0ByBM6dHSEN42NFpnc2hFQzFiV0k
 
     
Michal
Michal

Marka: Dacia
Model: Dustet
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: UK
Wysłany: 2017-03-17, 20:12   

Nikt tu na forum nie miał podobnego problemu?
 
     
olo
olo

Marka: Dacia Duster
Model: 4x2 Laureate,4x4 Urban Explorer,4x4 Prestige
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 380
Wysłany: 2017-03-19, 15:26   

Poliftowe egzemplarze charakteryzują się "piskiem"podczas przepompowywania oleju,zwłaszcza jeśli kręcimy kierownicą na postoju pod obciążeniem(najlepiej słychać podczas krótkiego skrętu).Na filmiku kurczę klekot motoru zagłusza.Jeszcze sprawdź czy przewody nie są zagięte.A z czasem odpowiedzi się nie nerwuj,nie każdy codziennie na forum zagląda ;-)
 
     
Michal
Michal

Marka: Dacia
Model: Dustet
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: UK
Wysłany: 2017-03-19, 16:46   

olo napisał/a:
Poliftowe egzemplarze charakteryzują się "piskiem"podczas przepompowywania oleju,zwłaszcza jeśli kręcimy kierownicą na postoju pod obciążeniem(najlepiej słychać podczas krótkiego skrętu).Na filmiku kurczę klekot motoru zagłusza.Jeszcze sprawdź czy przewody nie są zagięte.A z czasem odpowiedzi się nie nerwuj,nie każdy codziennie na forum zagląda ;-)


Dzieki za odp. Pompe słychać nawet kiedy nie kręce kierownicą... A kiedy kręce dźwięk się nasila. Przed spotkaniem ze słupkiem tego nie było... ASO uważa że wszystko w porządku... Jade jutro do nich żeby mi pokazali taki sam model i czy rzeczywiście jest tak jak u mnie (w co wątpie). Pozdrawiam
 
     
olo
olo

Marka: Dacia Duster
Model: 4x2 Laureate,4x4 Urban Explorer,4x4 Prestige
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 380
Wysłany: 2017-03-19, 17:57   

Nie wiem jaki był zakres uszkodzeń i co było demontowane.Możesz sam sprawdzić poziom oleju i spróbować odpowietrzyć układ.Najpierw na zgaszonym silniku kręcisz kierownicą od oporu do oporu(będzie ciężko :-) ).Powtórz to samo na odpalonym,kręcisz aż w zbiorniczku bąbelki powietrza przestaną się pokazywać.No chyba,że ten gwizd idzie od np.paska alternatora.
 
     
Michal
Michal

Marka: Dacia
Model: Dustet
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: UK
Wysłany: 2017-03-19, 18:46   

olo napisał/a:
Nie wiem jaki był zakres uszkodzeń i co było demontowane.Możesz sam sprawdzić poziom oleju i spróbować odpowietrzyć układ.Najpierw na zgaszonym silniku kręcisz kierownicą od oporu do oporu(będzie ciężko :-) ).Powtórz to samo na odpalonym,kręcisz aż w zbiorniczku bąbelki powietrza przestaną się pokazywać.No chyba,że ten gwizd idzie od np.paska alternatora.


Sptawdzałem Układ nie był zapowietrziny - zero bąbli
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10