Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomszafa
2016-08-12, 15:50
Wyłączenie systemu Start Stop.
Autor Wiadomość
Mickey80

Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 3
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-02-02, 22:44   Wyłączenie systemu Start Stop.

Witam serdecznie forumowiczów. Jako szczęśliwy posiadacz Dustera zauważyłem dziwną zależność w próbach wyłączania na stałe systemu Start Stop. Otóż nieraz po naciśnięciu odpowiedniego za to guzika (i pojawieniu się czerwonej lampki na nim jako oznaczenia wyłączonego Start Stop) podczas postoju na pomarańczowej tabliczce pojawia się przekreślone kółeczko z literą "A"-> czyli system jest wyłączony. Czasami działa to cały czas nawet po odpaleniu silnika następnego dnia (nie świeci się na czerwono guzik, mimo to zawsze na postoju pojawia się ww. przekreślone kółko). Ostatnio jednak za każdym razem muszę ów system wyłączać po uruchomieniu silnika. Istnieje więc jakaś metoda na pozbycie się ów "udogodnienia" na stałe? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
 
     
lukee

Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCe
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2015
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 22
Wysłany: 2016-02-03, 10:08   

System Stop-Start jest zawsze uruchamiany przy uruchomieniu i trzeba go ręcznie wyłączyć.
Przekreślone A pojawia się nawet przy włączonym systemie SS np. gdy temperatura jest poniżej 0 lub akumulator jest słaby.
 
     
Dar1962
Diabelska Drakula


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 654
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-02-03, 11:19   

jeśli ten system ma (nie wiem bo mam auto bez niego) własny obwód na tablicy bezpieczników (co dość łatwo sprawdzić )sądzę,że jedynym w miarę skutecznym sposobem byłoby po prostu usunięcie odpowiedzialnego bezpiecznika?
 
     
Piitubski

Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 29 Sty 2016
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-03, 18:04   

Tu jest rozwiązanie: http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=12608
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2016-02-09, 03:50   

Wypadałoby sprawdzić, czy ten włącznik/wyłącznik krańcowy przy otwartej klapie (czyli pozycji nieścisniętej) ma zwarte czy rozwarte styki (np. krańcówki od/do auto alarmów, z którymi się w przeszłości spotkałem, przy otwarciu klapy zwierały). Później, zależnie od wyniku sprawdzenia, zadziałać tak, żeby uzyskać ów porządany stan przy pozostawieniu krancówki na swoim oryginalnym miejscu (po co ma sie gdzieś telepać, a jej brak w oryg. miejscu ew. zwracać czyjąś uwagę?).
_________________
pozdrawiam DD
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2016-07-04, 12:44   

DD napisał/a:
Wypadałoby sprawdzić, czy ten włącznik/wyłącznik krańcowy przy otwartej klapie (czyli pozycji nieścisniętej) ma zwarte czy rozwarte styki
Sanowni właściciele/użytkownicy DD z sytemem Stop&Start, czy mógłby ktoś z Was sprawdzić, jak z tym w rzeczywistości jest?

Ja tego nie sprawdzę, bo nie mam do dyspozycji DD z S&S, za to QQ2 z S&S i owszem... i nawet osobiście sprawdziłem, że w QQ2 styki krańcówki maski są rozwarte, gdy maska zamknięta, a zwarte, gdy maska otwarta. Tak więc w QQ2 odpięcie wtyczki nic nie da... natomiast dałoby jej odpięcie i np. włożenie kawałka drucika zwierającego jej konektorki (akurat w QQ2 jest tam sporo na to miejsca, nie wiem jak w DD, ale może być trudniej, bo daciowe krańcówki są jakby bardziej "oszczędnościowe", natomiast w QQ2 dość masywne). Później nawet można całość złożyć i z zewnatrz nic nie będzie wzbudzało podejrzeń (w przeciwieństwie do sytuacji, gdyby cała krancówka została usunięta ze swojego oryginalnego miejsca).

I jeśli miałbym na coś w tym temacie postawić, to postawiłbym na to, że w DD z S&S, tak samo jak w QQ2, po otwarciu maski styki krańcówki są zwarte.
_________________
pozdrawiam DD
 
     
dacialodgy

Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe
Napęd: 4x2
Rocznik: 2016
Dołączył: 08 Kwi 2018
Posty: 13
Wysłany: 2018-04-08, 21:57   

Zewrzyj dwa przewody idące do krańcówki pokrywy silnika i już nigdy silnik się nie wyłączy. A jedyne co to zaświeci się kontrolka na desce o braku możliwości zadziałania systemu SS. System traktuje to jako otwartą pokrywę silnika, czyli jeden z warunków aby system nie zadziałał. Ja zrobiłem tak u siebie 2 dni po odebraniu auta z salonu. I do dziś jeździ.
 
     
byru

Marka: DD
Model: Prestige
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2019
Dołączył: 01 Sie 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-09-23, 19:15   

A jak "otwarcie pokrywy silnika na stałe" ma się do działania alarmu?
_________________
GrzeŚ
 
     
askr_poz
askr_poz

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 30 Wrz 2019
Posty: 86
Wysłany: 2019-09-30, 12:05   

Kombinujecie jak konie pod górkę.
S&S można wyłączyć przy użyciu ddt4all:

https://www.dacianer.de/r...ource-update-47

Google translate w miarę daje rade.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 12