|
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster
|
Przesunięty przez: tomszafa 2018-06-14, 13:21 |
Ostateczne rozwiązanie kwestii S&S (start & stop). |
Autor |
Wiadomość |
Rezysstor
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2017
Wiek: 67 Dołączył: 29 Cze 2017 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-06-13, 11:20 Ostateczne rozwiązanie kwestii S&S (start & stop).
|
|
|
Wystarczy odłączyć wtyczkę, od "cycka" pod klapą silnika, zmostkować bieguny cienkim drucikiem, delikatnie wsunąć wtyczkę i szlag trafia S&S, bez wyskakiwania błędów na "komputerze" :) Może i spalam więcej benzyny, ale jest bezpieczniej, zwłaszcza przy próbie "wstrzelenia" się w dziurę w sznurze pojazdów.
Zdjęcie pokazuje, że S&S wyłączył silnik, ale obrotomierz temu przeczy :)
S&S wtyk.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6160 raz(y) 15,53 KB |
s&s.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6163 raz(y) 17,95 KB |
|
|
|
|
Marek1603
Marka: Dacia
Model: Lodgy1,6 MPI, Duster4WD 1,6SCE AT-ki
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2016
Wiek: 50 Dołączył: 28 Sty 2016 Posty: 273 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 2018-08-14, 19:06
|
|
|
To jest tryb serwisowy (otwarta maska) więc auto na postoju.
Jesteś pewien że system poduszek zadziała poprawnie podczas kolizji.
Każdy robi jak uważa za stosowne. |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 16 |
|
|