DACIA DUSTER - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER - KLUB POLSKA
Nieoficjalny Klub Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomszafa
2018-06-14, 14:21
Ostateczne rozwiązanie kwestii S&S (start & stop).
Autor Wiadomość
Rezysstor 

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2017
Wiek: 61
Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-13, 12:20   Ostateczne rozwiązanie kwestii S&S (start & stop).

Wystarczy odłączyć wtyczkę, od "cycka" pod klapą silnika, zmostkować bieguny cienkim drucikiem, delikatnie wsunąć wtyczkę i szlag trafia S&S, bez wyskakiwania błędów na "komputerze" :) Może i spalam więcej benzyny, ale jest bezpieczniej, zwłaszcza przy próbie "wstrzelenia" się w dziurę w sznurze pojazdów.
Zdjęcie pokazuje, że S&S wyłączył silnik, ale obrotomierz temu przeczy :)

S&S wtyk.jpg
Plik ściągnięto 1202 raz(y) 15,53 KB

s&s.jpg
Plik ściągnięto 1205 raz(y) 17,95 KB

 
     
Marek1603 

Marka: Dacia
Model: Lodgy1,6 MPI, Duster4WD 1,6SCE AT-ki
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2016
Wiek: 44
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 88
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-08-14, 20:06   

To jest tryb serwisowy (otwarta maska) więc auto na postoju.
Jesteś pewien że system poduszek zadziała poprawnie podczas kolizji.
Każdy robi jak uważa za stosowne.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
stat4u
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15