Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Korozja układu wydechowego w nowym Dusterze
Autor Wiadomość
senectus

Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2018
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2019
Posty: 11
Wysłany: 2019-02-18, 07:04   Korozja układu wydechowego w nowym Dusterze

Mam pytanie, czy u Was wydech wygląda tak jak u mnie? Wczoraj zajrzałem pod auto i zdziwiłem się że w nowym aucie tyle rdzy na praktycznie całym układzie wydechowym. Poprzednio miałem Octavie 1 która miała 20lat i oryginalny wydech i porównując to tam w ogóle rdzy nie było. Co prawda ostatnio popadało trochę śniegu i na drogach sypnęli solą ale żeby aż tak korodowało? Auto odebrane w styczniu, przejechane 700km.

IMG_20190217_161144.jpg
2
Plik ściągnięto 363 raz(y) 169,99 KB

IMG_20190217_161139.jpg
1
Plik ściągnięto 389 raz(y) 224,84 KB

 
     
Sajmon117

Marka: Dacia
Model: DUSTER 2 LPG
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2021
Dołączył: 09 Cze 2018
Posty: 415
Skąd: pow,wejherowski
Wysłany: 2019-02-18, 08:45   

Masakra
 
     
BLACHA_997

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Comfort
Napęd: 4x2
Rocznik: 2019
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 194
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-02-18, 10:05   

Nie przejmuj się tym. Miałem DD 1 z listopada 2011 roku - miał to samo praktycznie zaraz po zimie. Cały wydech (z tłumikami) wytrzymał ponad 5 lat mimo, że rdza była widoczna. I pewnie jeszcze by wytrzymał gdyż po wymianie blacha była zdrowa jednak nie wytrzymał wieszak tylnego tłumika (oderwał się od rury - słaby spaw). Ponieważ nie chciałem spawać - wymieniłem całość.
 
     
SpotterEPPO

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Comfort
Napęd: 4x2
Rocznik: 2018
Wiek: 40
Dołączył: 26 Kwi 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-04-26, 14:20   

Ja mam Dustera równe pół roku, dzisiaj zaglądałem pod spód i podobnie - skorodowany wspornik tłumika końcowego, jednak układ nietknięty. Zadzwoniłem do ASO i zgłoszę im to przy okazji przeglądu - najpewniej wymiana. Widzę, że ten typ tak ma. Na plus jest to, że spawy wydają się być wykonane porządnie. Niestety materiał na pręt, z którego wykonany jest wspornik jest co najmniej kiepski. Zgłoś to przy okazji przeglądu, powinni wymienić na gwarancji.
 
     
Maras

Marka: Dacia
Model: Nowy Duster
Silnik: 1.5 dCi 115KM
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2019
Dołączył: 17 Lut 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-02-17, 19:32   

Jak rozwiązała się sprawa tej korozji. W ASO przy przeglądzie wzięli to pod uwagę i zaproponowali naprawę?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13