Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Do czego ta wtyczka?
Autor Wiadomość
Hiszpan_JS


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 388
Skąd: KTA
Wysłany: 2019-07-13, 21:10   Do czego ta wtyczka?

Po małym "grzebaniu" w prądach zapomniałem wpiąć tą wtyczkę (klema "-"):



Efekt to:
- przy rozruchu komunikat "sprawdź start&stop"
- system S&S nie aktywny
- komputer nie steruje pracą alternatora (alternator ładuje cały czas ok. 14,4 V)

I teraz moje pytanie: Od czego to jest :?: :?: :?: i czym skutkuje jazda z rozpiętym owym "wichajstrem"?
_________________
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
----------------------------
Witaj Gość :-)
 
     
LESNICZYy


Marka: DACIA
Model: DUSTER K4M STAG Q-BOX
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 01 Wrz 2018
Posty: 700
Skąd: SZO
Wysłany: 2019-07-14, 09:49   Re: Do czego ta wtyczka?

Pogrzeb jeszcze raz , wepnij i po kłopocie :mrgreen:
 
     
Hiszpan_JS


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 388
Skąd: KTA
Wysłany: 2019-07-14, 11:31   

Nie o to chodzi. Już wpiąłem, i znowu mój ulubiony system S&S działa :evil: , i znowu ładowanie jest od 12V do 16V :evil: . Chodzi o to, że może, do pełni mojego szczęścia wystarczy wyłączyć wtyczkę. Tylko czy nic więcej nie zepsuję???
_________________
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
----------------------------
Witaj Gość :-)
 
     
maugu

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2018
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 137
Wysłany: 2019-07-15, 08:47   

Ponoć przewód biegnie bezpośrednio do systemu ładowania akumulatora by ten mógł kontrolować napięcie bezpośrednio (jak najbliżej) na akumulatorze - dane z zaprzyjaźnionego forum.
_________________
Od f126p do Dustera
 
     
Hiszpan_JS


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 388
Skąd: KTA
Wysłany: 2019-07-15, 21:47   

Dzięki :-) . Chyba z premedytacją rozłączę tą wtyczkę. :-P
_________________
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
----------------------------
Witaj Gość :-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10