Biała Dracula |
Autor |
Wiadomość |
Hiszpan_JS
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 25 Lut 2019 Posty: 388 Skąd: KTA
|
Wysłany: 2020-02-17, 18:47
|
|
|
mistakos napisał/a: | - Temat zegarka na liczniku. Chciałem, żeby włączyli, wiem, że można samemu lub gdzieś nawet zlecić, ale obawiam się utraty gwarancji, tym bardziej, że w serwisie sami grzebią z softem, więc zależało mi, żeby włączyli w serwisie. Na tą chwilę nie udało im się, no ale broni nie złożyli, zadzwonią gdy ogarną. Zobaczymy. | Ubawiłem się . Nie. Nie tym że sam nie chcesz grzebać. Nowe auto, gwarancja. To normalne. Ubawiłem się tym że chłopaki z ASO Dacia przez cztery godziny nie potrafili włączyć zegarka. Ja zrobiłem to na parkingu przed domem w 20 minut (a pojęcie o elektronice/informatyce mam bladozielone ). Może podrzuć im adres forum, się chopaki w tym temacie trochę doszkolą . |
_________________ Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
----------------------------
Witaj Gość
|
|
|
|
mistakos
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 09 Sty 2019 Posty: 92
|
Wysłany: 2020-02-17, 22:30
|
|
|
Mnie to w sumie dziwi, bo niby czemu nie mogą tego zrobić? Z drugiej strony, coś jednak jest na rzeczy, bo w Pieluszynskiej też mi go nie chcieli włączyć. Nie mam pojęcia w czym jest problem?
No i pamiętaj, że mieli sporo tematów ode mnie, nie tylko zegarek, więc 4h nad tym nie siedzieli...
Edyta dodaje, że w Pieluszynskiej już na etapie rozmowy o tym był olew. Dziwna sprawa. |
|
|
|
mistakos
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 09 Sty 2019 Posty: 92
|
Wysłany: 2020-02-17, 22:41
|
|
|
Przy okazji, temat opadania obrotów. Zrobiłem wieczorem 50km, ale pierwszy temat rozkminiłem.
Było tak, że po wciśnięciu sprzęgła obroty stały w miejscu albo wręcz rosły by po chwili opaść trochę, zatrzymywały się w okolicy 2.ooo na chwilę i dopiero leciały w dół.
Pierwsza, rzecz, to efekt pracy pedału gazu. Jest jakieś dziwne opóźnienie, i żeby leciały od razu w dół trzeba: puścić gaz, z 2 sekundy zaczekać i dopiero sprzęgło - opadają od razu. Jak równocześnie wciskam sprzęgło i puszczam gaz, obroty przez te 2 sekundy stoją lub nawet rosną i dopiero lecą w dół. Nie da się tak jeździć, generalnie, więc trzeba chyba z tym żyć...
Jeśli chodzi o to zatrzymywanie obrotów w okolicy 2.ooo to wygląda na poprawę, w sensie nie ma wyraźnego zatrzymania na tym poziomie, ale poobserwuje jeszcze. |
|
|
|
Black Dusty
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2018
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 355
|
Wysłany: 2020-02-18, 00:03
|
|
|
mistakos napisał/a: | Mnie to w sumie dziwi, bo niby czemu nie mogą tego zrobić? |
Nie zrobili i nie zrobią bo nie przewiduje tego żadna procedura serwisowa, nie dlatego że nie potrafią tylko im nie wolno. |
|
|
|
mistakos
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 09 Sty 2019 Posty: 92
|
Wysłany: 2020-03-04, 09:10
|
|
|
Black Dusty napisał/a: |
Nie zrobili i nie zrobią bo nie przewiduje tego żadna procedura serwisowa, nie dlatego że nie potrafią tylko im nie wolno. |
A jednak.
W piątek telefon z serwisu Karlik, umówiłem się na szybką akcję dziś rano.
Zegarek włączyli.
Temat wgłębienia pod pedałem gazu. Cóż, TTTM. W salonie zaproszono mnie do wystawionych Dusterków i jest tak samo, tylko w nowym ukrywają to dywaniki, dopiero gdy się trochę pojeździ jest to zauważalne.
Temat opadania obrotów opisałem wcześniej, teraz tylko dodam, że zrobiłem już trochę km od tego czasu i jest jak pisałem wcześniej.
Zdanie o Dacia Karlik w Poznaniu podtrzymuję, polecam.
Edyta dodaje.
Z listy zrobionej na początku do zrobienia/kupienia pozostało:
- chlapacze
- uchwyt na 3 rowery na hak
- myślę o konserwacji podwozia
- pokrowce na fotele
Przy czym pokrowce chyba odpuszczę. |
|
|
|
tommylee1
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Wersja: Comfort
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Mar 2019 Posty: 130
|
Wysłany: 2020-03-07, 19:58
|
|
|
Komuś na tym forum, bądź daciaklub uznali reklamacje wgłębienia pod pedałem.
Jeżeli Ktoś taki był, proszę o potwierdzenie. |
|
|
|
mistakos
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 09 Sty 2019 Posty: 92
|
Wysłany: 2020-03-07, 20:17
|
|
|
tommylee1 napisał/a: | Komuś na tym forum, bądź daciaklub uznali reklamacje wgłębienia pod pedałem.
Jeżeli Ktoś taki był, proszę o potwierdzenie. |
Też czytałem i właściwie dlatego zgłosiłem. Sprawdziłem namacalnie w dwóch innych sztukach wystawionych na salonie z przebiegiem "zero" i jest tak samo.
W przypadku o którym czytałem, wymieniono styropian, a potem właściciel napisał, że "grają na czas" czy coś w ten deseń.
Po mojemu wychodzi, że na starcie nikt na to nie zwraca uwagi, dopiero po paru tysiach km... |
|
|
|
tommylee1
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Wersja: Comfort
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Mar 2019 Posty: 130
|
Wysłany: 2020-03-14, 09:55
|
|
|
To jest ewidentny błąd konstrukcyjny, który powinien zostać wyeliminowany na produkcji. |
|
|
|
mistakos
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 09 Sty 2019 Posty: 92
|
Wysłany: 2020-03-15, 14:53
|
|
|
tommylee1 napisał/a: | To jest ewidentny błąd konstrukcyjny, który powinien zostać wyeliminowany na produkcji. |
Niekoniecznie. Może takie wyprofilowanie było celowe?
Ale faktem jest, że dziwnie to wygląda, stąd zgłoszenia. |
|
|
|
tommylee1
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Wersja: Comfort
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Mar 2019 Posty: 130
|
Wysłany: 2020-03-15, 18:24
|
|
|
W takim razie, ja to fabryczne wyprofilowanie zrobiłem własna piętą.
|
|
|
|
klazow
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCe 150
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Lis 2019 Posty: 691 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2020-03-16, 00:55
|
|
|
Czy to wgłębienie Wam się powiększa?
Ps.
Pytam bo włożyłem tam kawałek blachy a nie dlatego, że mi się sprawdzić nie chce. |
|
|
|
tommylee1
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Wersja: Comfort
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Mar 2019 Posty: 130
|
Wysłany: 2020-03-16, 17:53
|
|
|
Zrobiłem dokładnie to samo. Blacha ładnie docięta, podklejona taśma na rzep. Nic się nie rusza. Blacha jest pod dywanikiem. Dzięki temu jest o wiele wygodniej niż z tym dołkiem. |
|
|
|
mistakos
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 09 Sty 2019 Posty: 92
|
Wysłany: 2021-02-22, 22:06
|
|
|
Przegląd na 40k za mną. W zasadzie, wymiana filtrów, oleju, mycie i wypad. Spodziewałem się czegoś więcej, no ale co poradzę.
Nie widzę, żebym wspominał wcześniej, więc uzupełnienie:
- kupiłem felgi struktury, piaskowanie, malowanie proszkowe + gumy AT
- czarną folią oklejone srebrne detale
- osłony, zbiornika paliwa i mechanizmu różnicowego |
|
|
|
Piitubski
Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 29 Sty 2016 Posty: 33 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-03-19, 12:29
|
|
|
Jakie ATeki kupiłeś? Jak się sprawują? |
|
|
|
robercik
robert
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCe 130
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Wiek: 53 Dołączył: 25 Lis 2019 Posty: 131 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2021-03-19, 15:38
|
|
|
krew mnie zalewa gdy czytam jak kolegę potraktowali w serwisie. Tzn tylko mnie w ASO Renualt nie lubią? Gdybym ja wydziwiał z jakimiś zegarkami na wyświetlaczu to doszłoby do mordobicia |
|
|
|
|