Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Family Adventure 4x4
Autor Wiadomość
wedrowniczek
+Niewiadów N126e

Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2014-08-05, 00:03   

piku napisał/a:
Wędrowniczek. a jakie opony założyłeś?

Yokohama AT-S. Zaden specjalny offroad, bo uznalem, ze MTki to bedzie juz przesada i przerost formy nad trescia. W koncu to nie UAZ, czy Niva, ale tylko Duster wiec nie ma co przesadzac z tym uterenowieniem. Napewno jechalo sie na nich lepiej, szczegolnie w grzaskim i po blocie niz na firmowych golasach niczym z F1 i tyle mi wystarczy :)
o moich oponkach
_________________
pzdr, Grzegorz
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2014-08-05, 08:09   

wedrowniczek napisał/a:
Yokohama AT-S. Zaden specjalny offroad,o moich oponkach


No, a jednak. Cenowo bardzo znośne. Warto wiedzieć.
A może byś w wolnej chwili skrobnął coś o "zadaniach" do wykonania, stopniu trudności w kontekście możliwości uszkodzenia auta.
_________________
Piotrek
 
     
andrzej12345

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: okolice w-wy WZ.
Wysłany: 2014-08-08, 12:02   Wyjazdy 4x4 w teren.

Witam. Ja tez jezdze na AT Yokohama do Dustera - idealne. Przejechaliśmy w 2013r |z żoną- mój pilot\ 28 tras w polskim offroadzie.-szuter,błoto ,koleiny brody płytsze drogi leśne-opony AT zdały egzamin. Pytałez o cęnę to 470zł.\szt. MT-eki na asfalcie są bardzo śliskie i można dasterku rowalić tylny napęd. pozdrawiam
 
     
wedrowniczek
+Niewiadów N126e

Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2014-08-11, 23:49   

piku napisał/a:
A może byś w wolnej chwili skrobnął coś o "zadaniach" do wykonania, stopniu trudności w kontekście możliwości uszkodzenia auta.

Od konca - znaczne uszkodzenie auta raczej nie wchodzi w gre, bo trasa jest spr.przez organizatorow. Ale (co nam sie zdarzylo) prowadzila miedza nad kregami betonowymi malej srednicy, z ktorych zrobiony byl taki przepust melioracyjny. Poniewaz padalo od kilku dni, ziemia byla namoknieta, auta rozjezdzily i przejezdzajac walnalem spodem. Na szczescie niegroznie i nic sie nie uszkodzilo. Za to porysowanie auta - jest jak w banku. Kumpel doradzal mi oklejenie go, ale z mysla o jedym rajdzie no i patrzac na kryterium finansowe - odpuscilem. Teraz - zamiast wygladac na 3-mies.auto, z zewn. wyglada na ponad roczne :-/ Ale jakos mnie to strasznie nie boli. No niestety - przez krzaczory trzeba bylo sie przebijac, to rady nie ma - musialo sie porysowac :(
A jesli chodzi o zadania - to glownie zadzania sponsorskie. Czyli jakies przejazdzki np. Mitsubishi 4x4, bieganie (w deszczu!) po zapuszczonej lace z GPSami Garmina i szukanie slupkow z pytaniami, na ktore trzeba bylo odpowiedziec, odtworzenie jakiejs kombinacji kolorystycznej z naczyn plastikowych, slalom w pletwach, mega-puzzle, toczenie opony ciezarowej itp. Konkurencje dla starszych i mlodszych. Ale najwiecej punktow dawaly 'fotopunkty' czyli zestw 20-kilku wykadrowanych fotgrafi jakis detali z trasy przejazdy, ktory po zauwazeniu w realu, za oknem - trzeba bylo w roadbooku zaanaczyc gdzie sie to widzialo. Wiec tu liczne zespoly mialy duza przewage. Bo np. pasazerowie z tylu - mogli wylacznie szukac tych detali, a kierowca z pilotem skupiali sie na drodze, ktora w gestych lasach i na zarosnietych lakach - bardzo latwo bylo zgubic.
No, to nie ma co wiecej pisac - zapisujcie sie i sami sprawdzcie jak jest :)
_________________
pzdr, Grzegorz
 
     
wedrowniczek
+Niewiadów N126e

Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2014-08-11, 23:50   Re: Wyjazdy 4x4 w teren.

andrzej12345 napisał/a:
Ja tez jezdze na AT Yokohama do Dustera - idealne. Przejechaliśmy w 2013r ...szuter,błoto ,koleiny brody płytsze drogi leśne

A z uwagi, ze producent opisal je jako M+S - jezdziles na nich w zimie, po sniegu? Bo ja sie zastanawiam, czy ich wlasnie jako zimowek nie uzywac. Z opisu producenta wynika,ze bloto i snieg to sa idealne warunki dla nich.. :)
_________________
pzdr, Grzegorz
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2014-08-12, 08:24   

wedrowniczek napisał/a:
porysowanie auta - jest jak w banku. Kumpel doradzal mi oklejenie go, ale z mysla o jedym rajdzie no i patrzac na kryterium finansowe - odpuscilem.


No tak...Dzięki za odpowiedź. Domyślam się, ze sprawdzałeś koszty oklejania. Jakie są? Co by należało okleić?
_________________
Piotrek
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2014-08-12, 08:26   Re: Wyjazdy 4x4 w teren.

wedrowniczek napisał/a:
producent opisal je jako M+S (...) ja sie zastanawiam, czy ich wlasnie jako zimowek nie uzywac

M+S nie oznacza zimowek. W recenzjach amerykańskich widać, ze w zimie są problemy z jazdą tymi oponami. Także producent umieszcza je w grupie "letnie". Trzymałbym się tego opisu i na zimę kupił coś innego.
_________________
Piotrek
 
     
wedrowniczek
+Niewiadów N126e

Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2014-08-16, 13:12   Re: Wyjazdy 4x4 w teren.

piku napisał/a:
M+S nie oznacza zimowek.

M+S = mud and snow czyli bloto i snieg, wiec chyba trudno o to w lecie? No, nie mowie o Alasce, choc to tez USA wiec moze producent ich mial na mysli ;)
Zimowki maja oznaczenie z wizerunkiem gory, sniezynka i wlasnie "M+S". A jesli chodzi o nasze rozne sklepy oponiarskie - to fakt, ze w jednych opona ta jest w kat.lenie, a w innych uniwersalne i chyba czesciej wlasnie ta. Jak popatrze na graf na stronie producenta - to powinna miec bdb wlasciwosci jezdne zima..?
_________________
pzdr, Grzegorz
 
     
Janzet
janzet

Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 52
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 196
Skąd: Gliwice/Szałsza
Wysłany: 2014-11-23, 21:03   

Popieram. Bardzo dobra opona do wszystkiego (Yoko AT-S). Sam używam. Asfalt Ok, piach (pustynia siedlecka, plaże Adriatyku) kamienie (kamieniołomy i góry Albanii), lasy i pola Beskidów i Jury - te dostępne. Doskonała. A nie jest to MTek od ciągnika który w błocie jest świetny ale tak na co dzień to już nie bardzo.
_________________
janzet
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10