Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z temperaturą silnika 356 tys przebiegu 1.6 16v
Autor Wiadomość
Mar1989

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: Mari
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 8
  Wysłany: 2018-07-09, 17:56   Problem z temperaturą silnika 356 tys przebiegu 1.6 16v

Witam serdecznie wszystkich klubowiczów, jestem tutaj nowy i od razu proszę o wyrozumiałość i pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Chciałem też, zaznaczyć ze przed założeniem tego postu starałem się znaleźć odpowiedź na moje pytania ale nie udało mi się. Więc postanowiłem założyć nowy temat. Jestem posiadaczem Dacii Duster rok 2010 1.6. 16v LPG przebieg 365tyś km i nadal rośnie:) Moj problem polega na zapalaniu się na wyświetlacza temperatury 6 cegiełek gdy postoje w korku z 8min. Co wzbudziło mój niepokój. Do tej pory nigdy nie wyświetlała mi się tak wysoka temperatura cieczy chłodzącej, max 4 cegiełki mimo postoju po godzinie w temperaturze 30 stopni lub wyższej. Chciałbym zaznaczyć jeszcze, że byłem z tym problemem w serwisie, powiedziałem na czym polega problem ale diagnosta powiedział, że jak nie palą się wszystkie to wszystko jest porządku. Mi się jednak nie wydaje bo autem przejechałem 360 tyś i nigdy wyżej opisana sytuacja nie miała miejsca. Proszę o fachowe podejście do problemu i pomoc. Dodam jeszcze, że po zapaleniu się sześciu cegiełek i włączeniu się wentylatora temperatura wraca do 4 po czym po jakimś czasie znów pojawiają się 6.

Pozdrawiam i służę pomocą, duże znajomość auta.
 
     
BoloSr
Czarny Zadymiacz


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 49
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 1205
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-07-09, 19:28   

Stawiam ze zaczyna kończyć sie termostat i tu bym szukal problemu.
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
     
Sajmon117

Marka: Dacia
Model: DUSTER 2 LPG
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2021
Dołączył: 09 Cze 2018
Posty: 417
Skąd: pow,wejherowski
Wysłany: 2018-07-09, 21:16   

Przy tym przebiegu to normalne .Kamień niedrożność .Proponuję płukankę albo dwie ,wymiana termostatu obowiązkowo.Tylko dobry .szukaj info o termostatach .Czyszczenie chłodnicy żeberek .Pompa też ma znaczenie.A gaz żle wyregulowany też ma znaczenie przy spalaniu
 
     
Mar1989

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: Mari
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 8
Wysłany: 2018-07-10, 13:52   

Witam ponownie. Dziękuje z góry za ta szybą odpowiedz. Kolego co do regulacji gazu to raczej odpada. Auto spala normalne ilości, pracuje poprawnie a dwa problem również występuje na benzynie. Dodam, że chłodnica jakiś czas temu była myta. Co do pompy wody była wymieniana przy kompletnym rozrządzie przy przebiegu 320tyś. Tu bym problemu nie szukał. Sprawdzę termostat tzn wymienię asekuracyjnie jak podpowiadacie. Koledzy a orientujecie się przy jakiej temperaturze włącza się pierwszy bieg wentylatora a przy jakiej drugi? Może po prostu nie włącza mi się pierwszy bieg tylko od razu drugi przy sześciu cegiełkach? Co o tym sądzicie???
Pozdrawiam.
 
     
Sajmon117

Marka: Dacia
Model: DUSTER 2 LPG
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2021
Dołączył: 09 Cze 2018
Posty: 417
Skąd: pow,wejherowski
Wysłany: 2018-07-10, 21:48   

Może być>
 
     
accu

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Comfort
Napęd: 4x2
Rocznik: 2021
Dołączył: 15 Cze 2018
Posty: 29
Wysłany: 2018-07-13, 12:09   

Oczywiście oprócz termostatu jest jeszcze czujnik temperatury,który załącza wentylator to wymieniłbym raczej jego najpierw.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Czytaj nasze artykuły http://joannawodzinska.pl/migdalek-trojklapowy-kiedy-kwitnie-jak-dbac-o-migdalka-by-mial-duzo-kwiatow-uprawa-migdalka/%
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10