Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Co was najbardziej denerwuje w waszej Drakuli?
Autor Wiadomość
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2015-02-28, 03:19   

Zet Leon napisał/a:
Wskaźnikiem temperatury też bym nie pogardził, (bo w starszym modelu chyba był),

Nie chyba, tylko w ph1 był napewno :-) . Chociaż i tam nie był idealny, ale cóż, lepszy rydz niż nic.

Zet Leon napisał/a:
- Nie wiem, czy już są firmowe lub dedykowane belki do nowych, grubszych relingów DUSTRA. Ja jeszcze nie znalazłem. Jeśli ich nie ma, to też lekki knot, że producent o to nie zadbał. Ale może jestem w błędzie …

Wprawdzie nie wskażę Ci konkretnego adresu zakupu, ani linka, ale od jakiegoś czasu już są dostępne belki dedykowane czy choćby pasujące do tych bardzo "grubych" relingów w DD ph2. Na początku, przez pierwszych kilka m-cy po pojawieniu sie ph2 na rynku, byly duże problemy z tymi belkami do ph2. Np. sprzedawcy na alledrogo kompletnie nie wiedzieli, że coś się zmieniło i posyłali kupującym te dotychczasowe belki, czyli do ph1, a one albo w ogole nie dały się zamontować, albo dały w niezbyt biezpieczny/pewny sposób. Teraz już są zarówno firmowe/oryginalne belki do DD, jak rownież takie same, ale sprzedawane pod marką ich rzeczywistego wytwórcy, a chyba też innych producentów pasujące belki. Także sprzedawcy belek na alledrogo powinni być już zaznajomiemi ze sprawą i na nia uczuleni, a przynajmniej spora ich cześć po tym, jak mieli zwroty niepasujacych do ph2 belek, a które pasowały do ph1.
_________________
pozdrawiam DD
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2015-02-28, 12:51   

Dobra, jeśli chodzi o te oryginalne belki/poprzeczki do ph2, to można je kupić tutaj za 428,40zl, ew. w tej samej cenie na ich aukcji na alledrogo. A z tego postu widać, że w lipcu 2014 były one ciut tańsze (420,11zł).

A watek traktujący o belkach/poprzeczkach na relingi jest np. tutaj: http://www.dusterklub.pl/viewtopic.php?p=9644#9644
_________________
pozdrawiam DD
 
     
Reebak
:)

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 26
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2015-03-04, 12:21   

Apropos głównego wątku...
Najbardziej denerwuje mnie takie... "tykanie" wkrótce po włączeniu silnika... Trwa kilka - kilkanaście sekund... czy spotkał się ktoś z tym?
_________________
Wybrałem mądrze... Mam nadzieję ;)
 
     
Dominus


Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Delsey
Napęd: 4x2
Rocznik: 2012
Wiek: 33
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1492
Skąd: Kraków/Kryspinów
Wysłany: 2015-03-04, 12:23   

Tak, u każdego to jest. TTTM
 
     
casablanka

Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: nowe miasto lub.
Wysłany: 2015-04-07, 19:26   

witam -przy nastepnej modyfikacji uwaga dla producenta - navi 7 w miejscu nawiewow , kolo zapasowe na drzwiach jak w wiekszosci terenowek - ,twarde podlokietniki - reszta oki
_________________
zk
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-04-07, 20:13   

casablanka napisał/a:
witam -przy nastepnej modyfikacji uwaga dla producenta -kolo zapasowe na drzwiach jak w wiekszosci terenowek - ,twarde podlokietniki - reszta oki


Kolego, nie rozumiem: Duster to nie terenówka, dlatego ma koło normalnie w bagażniku. Tu się nie zgadzamy. Natomiast tego zdania o podłokietnikach nie rozumiem: chciałbym, żeby podłokietnik był stabilniejszy i zapewniał lepszy dostęp do dźwigni hamulca ręcznego. O czym myślisz, pisząc: "podłokietnik"?
_________________
Piotrek
 
     
olo
olo

Marka: Dacia Duster
Model: 4x2 Laureate,4x4 Urban Explorer,4x4 Prestige
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 380
Wysłany: 2015-04-21, 22:34   

To i ja dorzucę swoje żale ;-) Dacia wiadomo nie mercedes,ale...mam to samo tylko za mniejszą kasę i autko dopasowane do jazdy,a nie szpanu.Brakuje mi :podłokietników przy fotelach,uchwytów na butelki, w drzwiach,aż się o to prosi.Szkoda,że schowek nad nawiewami nie ma opcji montażu akcesoriów(odchylany daszek z mocowaniem załatwia sprawę),beznadziejne umieszczenie regulacji lusterek el.,za małe pole oczyszczania szyby przez wycieraczki,zbyt cienka kierownica jak w Tico,zbyt "włochaty"dywan trudny do czyszczenia i raczej niechlujny montaż elementów.Co by nie było ma doświadczenia z phI i jak widzę nie wiele się zmieniło.Duster był moim świadomym wyborem i pomimo wszystko sprawuje się o niebo lepiej niż autka z tzw.górnej półki w tej klasie
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-04-21, 22:49   

olo napisał/a:
Co by nie było ma doświadczenia z phI i jak widzę nie wiele się zmieniło.


Zmian w ph 2 w stosunku do ph1 jest kilkadziesiąt i raczej na lepsze, przynajmniej te z zakresu funkcjonalności. Gdybym wiedział, że tak się stanie, być może poczekałbym rok z zakupem.
_________________
Piotrek
 
     
casablanka

Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: nowe miasto lub.
Wysłany: 2015-04-22, 21:21   

witam ,chodzilo o podlokietniki na drzwiach a srodkowy za chybotliwy wiem ze to nie terenowka ale coz za przeszkoda by kolo bylo na drzwiach -pozdrawiam
_________________
zk
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-04-22, 21:33   

casablanka napisał/a:
chodzilo o podlokietniki na drzwiach a srodkowy za chybotliwy


To prawda. Oparcie łokcia na tym twardym plastiku wymaga trochę samozaparcia ;-) zamierzam coś tam podkleić, ale wciąż brak czasu.
Nie lubię zapasu na klapie.
_________________
Piotrek
 
     
juras01

Marka: TOYOTA
Model: AURIS
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 8
Skąd: GDYNIA
Wysłany: 2015-05-19, 17:09   

Reebak napisał/a:
Apropos głównego wątku...
Najbardziej denerwuje mnie takie... "tykanie" wkrótce po włączeniu silnika... Trwa kilka - kilkanaście sekund... czy spotkał się ktoś z tym?


gdzieś na forum wyczytałem, że jest to tryb samodiagnostyki wtrysków LPG.
 
     
Zet Leon

Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x4 1.5 dCi 110KM 2014
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-05-27, 22:15   

Witam
Wielu z Was żali się na tykanie/pyrczenie w silniku. Tykanie było na początku, potem to już upierdliwe pyrczenie.
To brzęczy końcówka rury dolotowej powietrza (tej grubej, nad chłodnicą) i mocowanie jej do kolanka skrzynki filtra powietrza. Przy porannym rozruchu budziłem pół osiedla. Poluzowało się to mocowanie (może zepsuli przy pierwszym przeglądzie, bo do 20 tys. tego nie było). Jak się chwyci rurę w tamtym miejscu i porusza góra-dół, to widać jak lata i w pewnym położeniu da się kompletnie wytłumić to pyrczenie. Pojechałem na serwis - zamówili i wymienili całą rurę na gwarancji. Po problemie.
 
     
Zet Leon

Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x4 1.5 dCi 110KM 2014
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 2015-05-27, 22:23   

Przeżyłem ostatnio pozytywny DUSTER-SZOK :-)
Pojechałem na serwis z tym moim pyrczeniem - jak pisałem wyżej - załatwili "od ręki" = po problemie.
Ale przy okazji wyszło, że mam mieć przeprogramowany komputer pod kątem pracy wtryskiwaczy. Średnio mi się to podobało, bo generalnie silnik chodził OK i spalanie było przyzwoite. Ale zgodziłem się.
Powiem tak - POEZJA...nie to auto. Teraz to silnik "płynie" a nie chodzi ZERO-JEDYNKOWO jak poprzednio.
Jak sobie pomyślę, jak przez te 36 tys. siepało kołem dwumasowym, to aż mnie ciary przechodzą. Wszystkie momenty rozpoczęcia i zakończenia pracy przez wtryskiwacze są wygładzone. Praktycznie nie da się wyczuć miejsca, w którym np. odejmuję pedał gazu.
Jestem pod BARDZO pozytywnym wrażeniem teraz z pracy silnika i płynności jazdy autkiem.
 
     
Darek
Dardus


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.5 dCi 115KM
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 254
Wysłany: 2015-05-29, 21:11   

Mnie najbardziej wkurzał skrzypiący pedał sprzęgła :oops:
 
     
rzekot


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 154
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-05-30, 06:41   

... i co z tym pedałem zrobić? :)
_________________
prawdziwi faceci nie jedzą miodu... prawdziwi faceci żują pszczoły:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10