Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Obsługa posprzedażowa
Autor Wiadomość
Tur

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Essential
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 23 Lut 2021
Posty: 67
Wysłany: 2021-05-05, 14:00   

marta123 napisał/a:
Zastępczym samochodem nie zdążył dojechać 4 km do domu a auto było gotowe.


Teraz się zastanawiam, czy Ty trafiłaś na wyjątkowo kiepskie ASO, a kolega na wyjątkowo dobre, czy też ogólnie takie jest podejście całej marki?
Moja dziewczyna ma Skodę Fabię, już po gwarancji - ma 7 lat. Tzn Skoda, a nie dziewczyna. Wszystko było ok chyba do roku po zakupie, a później z gazem wieczne atrakcje. Ciągle przestaje się przełączać, coś poprawiaja, a po chwili dalej tak samo. Była znowu w ASO z tym gazem (a i tak całą zimę jeździła na benzynie), naprawili coś niby. I dalej nie działa. Znowu jedzie w piątek. Więc też nie jest różowo.
 
     
marta123

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Essential
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Wiek: 38
Dołączyła: 04 Lut 2021
Posty: 62
Skąd: ELW
Wysłany: 2021-05-06, 09:17   

Hurra Hurra Hurra :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Udało się pozytywnie zakończyć tą historię. Dostałam dziś odpowiedź.

1. Demontaż listwy oraz zwrot kasy za nią
2. Lakierowanie
3. Demontaż i lakierowanie we wskazanym przeze mnie ASO

Wszystko oczywiście bez mojego udziału w kosztach - za wszystko płaci ASO Renault Pietrzak w Świętochłowicach.

No normalnie w szoku jestem bo już się obawiałam, że zrzucą winę na mnie albo najwyżej oddadzą dwie stówy za listwę. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:arrow: ***
Stanowisko importera było takie, iż to czynniki zewnętrzne spowodowały problem a nie "niefachowy" montaż i jest brak możliwości skorzystania z gwarancji. Ale postanowili rozwiązać mój problem, abym pozostała zadowolonym klientem. :-D
Jestem zadowolona z rozwiązania :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Another one drives the Duster!
 
     
klazow

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCe 150
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Lis 2019
Posty: 691
Skąd: Legnica
Wysłany: 2021-05-07, 17:28   

Zachowali się jak w moim mniemaniu o serwisie Rolls-Royce. :-o
 
     
Kapitan Shinobi
Predator

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCe 130
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 392
Wysłany: 2021-05-09, 21:46   

klazow napisał/a:
Zachowali się jak w moim mniemaniu o serwisie Rolls-Royce. :-o


Kiedyś oglądałem angielski program motoryzacyjny, chyba Fifth Gear.
Pokazywali jakiegoś Astona, nie pamiętam dokładnie modelu. Coś w nim nie grało, bo na ostrych wirażach spadał pasek (bodajże klinowy). Serwis polegał na tym, że przylatywali goście od AM helikopterem, i robili go na miejscu. I tak kilka razy.
Ciekawe, czy tak wygląda serwis premium w Wielkiej Brytanii, czy może był to tylko chwyt reklamowy na potrzeby odcinka.

PS. Wyobraźcie sobie taki serwis DD. Jedziesz autostradą, stwierdzasz że huczy skrzynia biegów. Dzwonisz, przylatuje serwis, wymienia na miejscu i w drogę.
 
     
marta123

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Essential
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Wiek: 38
Dołączyła: 04 Lut 2021
Posty: 62
Skąd: ELW
Wysłany: 2021-05-10, 13:46   

Moja sprawa to już na najwyższym szczeblu się odbywa :mrgreen: W piątek dzwonił do mnie sam dyrektor obsługi posprzedażowej Reno/Dacia, aby mi przekazać telefonicznie info szybciej niż odebrałabym to samo w mailu :mrgreen: (warto być upierdliwym w swojej sprawie) Wszystko się trochę opóźnia przez covid bo szef serwisu w Łodzi ma obecnie kwarantannę do 12 maja, a jest zobowiązany do nadzorowania tego zadania. Reasumując:
listwa będzie usunięta a zdrapany lakier uzupełniony. Pytałam z ciekawości jak to robią. Malują fragment bez ściągania klapy. Wszystko zabezpieczają tak, że mam nie pękać że cokolwiek będzie muśnięte niepotrzebnie dodatkowo. Będę odstawiać auto rano, a na drugi dzień przed końcem ich pracy - do odbioru. Oczywiście będzie czekało na mnie auto zastępcze w cenie 50,00 zł brutto za te dwie doby. Już nie pytałam jakie, bo za pięć dych nie będę wydziwiać. W najgorszym wypadku będzie to Sandero, a może jestem już VIPem i pojeżdzę dwa dni Talismanem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.s zaznaczam, że nie jestem krzykaczem. Wszystko starałam się w tej sprawie załatwiać bardzo grzecznie, aczkolwiek upierdliwie się przypominałam :-D

EDIT:
w poniedziałek 17.05.2021 oddaje auto na godz 07:00, a we wtorek po 17 będzie do odbioru.
No i na razie odpuściłam pakiet listew. Ja chcę mieć święty spokój a nie znowu barować się z reklamacją :-)

EDIT 2:
Daćka oddana do lakierowania, a ja do jutra do godz 18.00 poruszam się Clio (2020r.) z tym samym silnikiem co Duster. Wersja Zen. Wszystko fajnie byle tej elektryki nie było :lol: :lol: :lol: :lol: Nie lubię handsfree - zawsze się boję, że auto otwarte. No cóż, mam nadzieję, że po robocie znajdę go w tym samym miejscu :-P Może trochę żwawiej się zbiera bo jest 200 kg lżejszy

EDIT 3:
Wszystko zrobione. Wysłałam nawet maila, że dziękuję za zaangażowanie bo w sumie nie spodziewałam się aż takich cudów :mrgreen:
_________________
Another one drives the Duster!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10