|
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster
|
książka telefoniczna |
Autor |
Wiadomość |
klazow
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCe 150
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Lis 2019 Posty: 691 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2020-11-01, 00:11 książka telefoniczna
|
|
|
Mam sprawę.
Zgodnie z instrukcją :
„ …w niektórych telefonach podczas powiązania system może poprosić o potwierdzenie przesłania książki telefonicznej z telefonu do systemu”.
U mnie z poziomu auta książki telefonicznej brak. Powiązania z Dusterem dokonał pracownik salonu przy przekazaniu auta. Założyłem, że zaniedbał tego potwierdzenia, o którym mówi instrukcja.
Ponieważ nie mam w zwyczaju wydzwaniać jadąc… odpuściłem sobie odinstalowywanie i ponowne powiązanie telefonu. Przy okazji przeglądu wspomniałem jednak o tym (przypomniało się ).
Odpowiedź, którą otrzymałem zaskoczyła mnie. Fachowcy z ASO stwierdzili, że w niektórych telefonach Duster zwyczajnie książki telefonicznej nie zobaczy. Potem dodali, że może kiedyś się to zmieni wraz z kolejną aktualizacją oprogramowania, bo oczywiście nad rozwiązaniem tematu w firmie pracują…
Stwierdzenie zupełnie różne od tego co napisano w instrukcji...…
Tak sobie podejrzewam, że kit mi wcisnęli… ale może nie.
Jeśli ktoś ma to „obczajone”, to proszę o podzielenie się wiedzą.
Ps.
Używam Samsunga J3. |
|
|
|
Black Dusty
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2018
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 347
|
|
|
|
klazow
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCe 150
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 04 Lis 2019 Posty: 691 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2020-11-02, 17:29
|
|
|
Black Dusty,
Dzięki.
Pomogło i to bardzo.
Zamiast odinstalowywać, potem spinać ponownie i stwierdzić, że nic się nie zmieniło postąpiłem zgodnie z jedną z porad wyczytanych na bratniej stronie. Przerzuciłem numery z SIM na telefon i to sprawę załatwiło.
+48 u mnie nie ma znaczenia.
W sumie pewnie nadal nie będę z tego korzystać ale „wkręciłem” się tym jak ASO mnie potraktowało. Przeczucie mnie nie zawiodło. Jedynie o pozbycie się mnie i moich problemów im chodziło.. Czekaj sobie kliencie na aktualizację, potem na następną i następną…
Bez sensu jest tylko to, że przedstawili jako bubel całkiem przyzwoity produkt, z którego sprzedaży i serwisu żyją... |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11 |
|
|