Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawa próba w terenie
Autor Wiadomość
silvertm


Marka: Dacia
Model: Duster Fl/Sandero 2 1.2 16V SL Blackline
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 37
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-10, 12:21   Ciekawa próba w terenie

https://www.youtube.com/watch?v=bkE3XlrYShE

Test redaktora który ma minimalne doświadczenie w terenie, widać że był na szkoleniach ale i tak daje radę ;)
_________________
Duster
Sandero
 
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-05-10, 20:41   

W tym wypadku kluczowe znaczenie mają opony - tu widzimy Dustera na zwykłych szosówkach. Nie ma szans w błocie. Tester dużo mówi o kątach rampowym, natarcia, zejścia. Tymczasem akurat w próbach, które wykonywał nie mają one zasadniczego znaczenia. Kluczowe są opony.
_________________
Piotrek
 
     
Ajgor

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 221
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-05-11, 22:54   

Ale na tych skałkach nieźle dawał radę, bo tu opony już nie były najważniejsze.
_________________
Pozdrawiam.Ajgor.
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-05-11, 23:46   

Ajgor napisał/a:
Ale na tych skałkach nieźle dawał radę, bo tu opony już nie były najważniejsze.


Były, były. To zupełnie co innego jechać szosówkami, a AT lub MT.
_________________
Piotrek
 
     
Ajgor

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 221
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-05-12, 00:10   

Może większa różnica była by gdyby kamienie były mokre...
_________________
Pozdrawiam.Ajgor.
 
     
Dar1962
Diabelska Drakula


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 654
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-05-12, 08:29   

gdyby auto miało odpowiednie gumy, ta górka pod górę nie byłaby wielkim problemem - a tak na marginesie - nie wiadomo czy w ogóle pomyślał o wyłączeniu ESP - w takiej sytuacji to ma duże znaczenie
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-05-12, 08:37   

Dar1962 napisał/a:
gdyby auto miało odpowiednie gumy, ta górka pod górę nie byłaby wielkim problemem


No, gdyby nie było błota, nie byłaby. Błoto zawsze jest zdradliwe, np. może zrzucić człowieka w koleiny i zawiesić na wybrzuszeniu.
_________________
Piotrek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10