Lift Plus opony MT |
Autor |
Wiadomość |
pomoc_drogowa_b
Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 30 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-09-22, 22:36
|
|
|
Jutro postaram się zmierzyć. Dzisiaj delektowalem się efektem podniesienia mocy i momentu obrotowego - firma która mi to wykonywała była na tyle perfekcyjna, że zaproponowała mi możliwość wyboru podniesienia momentu obrotowego w zakresie dolnych lub górnych prędkości obrotowych. Efekt końcowy jest bardzo wyczuwalny, myślę że nawet dla osób bez doświadczenia. Ciekawe z jakich powodów silniki te nie są programowanie fabrycznie do takich parametrów. |
_________________ Pozdrawiam Baca |
|
|
|
Witek1952
Marka: Duster
Model: Ambiance
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Ambiance
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Wiek: 71 Dołączył: 28 Wrz 2014 Posty: 216 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-23, 14:24
|
|
|
Pewnie z powodu czystości spalin i trwałości silnika. Trzeba było zapytać w firmie tuningowej jak modyfikacja oprogramowania na to wpłynie. Podaj jaki masz silnik. |
_________________ Witek |
|
|
|
pomoc_drogowa_b
Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 30 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-09-23, 14:27
|
|
|
1.5dci 107KM |
_________________ Pozdrawiam Baca |
|
|
|
DD
Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 1179 Skąd: ok. Warszawy
|
Wysłany: 2016-09-23, 15:42
|
|
|
Witek1952 napisał/a: | Pewnie z powodu czystości spalin i trwałości silnika. | Otóż to, normy czystości spalin i sprawa trwałości/awaryjności silnika. W pierwszej kwestii wiadomo, że producenci samochodów z silnikami diesla z trudem mieszczą się w ramach coraz to bardziej wyśrubowanych norm (albo i nie mieszczą ). W drugiej kwestii producentom zależy, żeby silnik nie uległ poważnej (czytaj: bardzo kosztownej) awarii, przynajmniej nie w okresie gwarancji, bo pózniej to może nawet lepiej jak padnie .
Witek1952 napisał/a: | Trzeba było zapytać w firmie tuningowej jak modyfikacja oprogramowania na to wpłynie. | Firmy tuningowe zwykle mówią podobnie, a mianowice coś w stylu: "Przy rozsądnym korzystaniu z dodatkowych koników i niutonometów trawlość silnika nie powinna się znacznie zmniejszyć.". |
_________________ pozdrawiam DD |
|
|
|
pomoc_drogowa_b
Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 30 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-10-02, 23:37
|
|
|
DD napisał/a: | To jaki jest teraz prześwit po takich modyfikacjach? |
W stanie statycznym ,bez obciążenia - 26cm. |
_________________ Pozdrawiam Baca |
|
|
|
pomoc_drogowa_b
Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 30 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-10-02, 23:47
|
|
|
DD napisał/a: | Witek1952 napisał/a: | Pewnie z powodu czystości spalin i trwałości silnika. | Otóż to, normy czystości spalin i sprawa trwałości/awaryjności silnika. W pierwszej kwestii wiadomo, że producenci samochodów z silnikami diesla z trudem mieszczą się w ramach coraz to bardziej wyśrubowanych norm (albo i nie mieszczą ). W drugiej kwestii producentom zależy, żeby silnik nie uległ poważnej (czytaj: bardzo kosztownej) awarii, przynajmniej nie w okresie gwarancji, bo pózniej to może nawet lepiej jak padnie .
Witek1952 napisał/a: | Trzeba było zapytać w firmie tuningowej jak modyfikacja oprogramowania na to wpłynie. | Firmy tuningowe zwykle mówią podobnie, a mianowice coś w stylu: "Przy rozsądnym korzystaniu z dodatkowych koników i niutonometów trawlość silnika nie powinna się znacznie zmniejszyć.". |
Jaki mamy wyciągnąć wniosek z twojej wypowiedzi. 🤕 |
_________________ Pozdrawiam Baca |
|
|
|
|