To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Dział ogólny - Akcja serwisowa 2017.

prolongatum2004 - 2017-06-04, 13:47

Mój to końcowka kwietnia. 1.6SCE 4X2 BLACKSHADOW
Paweł S - 2017-06-04, 18:11

DUSTER Zamówiony 24.04 wersja LAUREATE SCe 115 1.6 teoretyczny odbiór 31.05 auto w salonie od 24.05
Wasky - 2017-06-05, 09:10

Ja mam połowę marca, 1,6 Sce 4x4 Laureate
INDIANER - 2017-06-05, 12:17

Też się podpinam do tematu. Samochód mial być na koniec maja i niestety ten OTS wyskoczył. Samochód ma użytkować żona i chyba dobrze że coś wykryli a niżeli miała by wytestować defekt na własnej skórze. Szwagier ostatnio Volvo nie mógł odebrać przez 1.5 miesiąca bo coś tam z poduszkami było nie halo. W sumie trudno czekaliśmy tyle to poczekamy jeszcze trochę najważniejsze żeby było bezpiecznie. Gdyby któryś z szanownych kolegów miał jakiś info piszcie ... :-|
Andre59 - 2017-06-05, 20:39

Wygląda na to, że miałem trochę szczęścia. Samochód zamówiłem pod koniec marca. Odbiór określono na połowę lipca. Tymczasem auto pojawiło się u dealera ok połowy maja. Odebrałem pod koniec maja wliczając w to tygodniowy poślizg związany z tą nieszczęsną akcją.
Klakson działa ;)
Duster w wersji Open 1,6Sce 4x2.

Wasky - 2017-06-06, 08:41

No fakt, szczęście dopisało:). Z tego co wiem najpierw wstrzymali wydanie wszystkich ale po weryfikacji część wypuścili. Nie wiem czy resztę jeszcze sprawdzają czy są już pewni że coś trzeba naprawić. Ale przynajmniej jak pisałem do Renault to dali mi 1000 zł na akcesoria w ramach rekompensaty za czekanie :-)
albeercik - 2017-06-07, 12:56

Cześć! Jestem obecnie na etapie zakupu Dustera. Poinformowano mnie, że wśród modeli dostępnych (prawie) od ręki, część samochodów miała wstrzymane wydawanie w związku z akcją serwisową dotyczącą najprawdopodobniej klaksonu. Dealer ma zostać poinformowany przez centralę 14.06 co robić dalej ze wstrzymanymi autami. Sprzedawca zapewniał, że po tym terminie w ciągu kilku dni auta powinny być ponownie wydawane.
prolongatum2004 - 2017-06-09, 10:25

Ja ze swojej strony jestem zniesmaczony traktowaniem klienta. Zapłaciłem za auto, to najważniesze reszta ich nie obchodzi, że go nie dostałem,pisałem 2 razy do Renault uzyskałem tylko odpowiedź,ze maja na odpowiedz 2 tyg. U dealera to samo zlewanie, nie odbieranie telefonów, żadnych konkretów nie znają.
mirsag - 2017-06-09, 11:03

Witam,
U mnie podobna sytuacja, Samochód opłacony, tablice rejestracyjne gotowe do montażu, ubezpieczony a nie mogę odebrać bo ktoś wymyślił jakąś akcję z usterką. Dzwoniąc na info do Renault Polska, żadnych konkretów co do przyczyny wstrzymania wydawania samochodów.Kupić możesz a wyjechać już nie.
W ramach rekompensaty przyznano mi 1000 PLN na zakup akcesoriów(wybrałem komplet opon zimowych).
To po pierwszym tygodniu, a co po drugim i kolejnym na razie zero propozycji. Obecane miałem, że z końcem maja wyjadę nowym Dusterem(zamówiłem w połowie kwietnia) a tu taka skucha. Najgorsze jest to , że nie ma żadnej konkretnej informacji od sprzedawcy co do terminu odbioru samochodu.
Dacia Duster Laureate SCe 115 S&S LPG.

Wasky - 2017-06-09, 11:52

Widzę że 1000 zł na akcesoria to standardowa stawka:)
prolongatum2004 - 2017-06-09, 12:28

Dobre i 1000 heh, ale zależy za ile czasu, jak bd ze 2 mc trzymac to szalowo nie jest. Ja musze w starym samochodzie przez to przegląd i ubezpieczenie opłacić, bo go sprzedać nie mogę
Andre59 - 2017-06-09, 12:46

Pisałem do Dacia Polska, w dniu odbioru samochodu (30 maja), w sprawie rekompensaty za nieuzasadnione przetrzymanie, ale póki co żadnego odzewu nie mam.
Może pod niewłaściwy adres się udałem. Podpowiedzcie gdzie pisać skutecznie?

Wasky - 2017-06-09, 12:56

Pisz bezpośrednio na adres kontakt.klient@renault.com.pl
prolongatum2004 - 2017-06-09, 13:32

Oni mają 2 tyg. Na ustosunkowanie się do reklamacji. Tak mi odpisali z działu reklamacji
mirsag - 2017-06-09, 14:46

Witam,
W moim przypadku dostałem numer tel od sprzedawcy do działu reklamacji Renault Polska, zadzwoniłem, zgłosiłem problem, dostałem numer sprawy na pocztę. Po 2 dniach zadzwonił do mnie gość od nich z propozycją zadośćuczynienia za zwłokę(samochód zastępczy na czas oczekiwania na nowy lub kasa na akcesoria, wybrałem opny zimowe) i czekam do dnia dzisiejszego na info, co jest powodem wstrzymania wydania auta. Nadmienię,że jeszcze dwukrotnie do nich dzwoniłem(wczoraj i dzisiaj), odebrał pan na infolinii z zapewnieniem, że oddzwonią z wyjasnieniem. Na czekaniu na razie się skończyło. Dam znać jak coddzwonią.
Numer.tel na info. 800 900 804.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group