To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Dział ogólny - Akcja serwisowa 2017.

Paweł S - 2017-06-10, 22:47

Ja rownież po reklamacji bezposierednio do Renault otrzymałem 1000 zł lub możliwość pobrania auta zastępczego, wybieram kasę ale co z tego ... dowiedzialem sie ze usterka ta dotyczy ok. 1500 wyprodukowanych aut wiec dziwi mnie fakt iż jeszcze sparwa nie została podana do UOKIK-u
prolongatum2004 - 2017-06-11, 06:21

Wow 1500 aut. To kiedy oni je naprawią, o konkretnym terminie oddawania juz sprawnych aut nic nie powiedzieli? Ja swoją reklamację przekazałem na piśmie , swoje oczekiwania zadośćuczynienia oraz podania konkretnego terminu odbioru. Odpowiedzi narazie brak. Daja po 1000zł, a niedługo będzie miesiąc zwłoki od zarejestrowania i opłacenia.
INDIANER - 2017-06-12, 11:23

No do Dealera nie ma nawet co dzwonić bo oni i tak nie dostali żadnych konkretów. Chyba już lepiej na te infolinie. :-?
lisek400 - 2017-06-13, 15:28

Dzisiaj rano dostałem telefon z salonu, że mój Duster jest gotowy do odbioru - do salonu zjechał wczoraj
Andre59 - 2017-06-13, 23:01

Dostałem dziś od sprzedawcy telefon z zapytaniem jak mi się jazda Dusterem podoba. Owszem , całkiem przyjemna. Zagadnąłem o wysłany dwa tygodnie temu do Dacia Polska opis sytuacji pozostający bez odpowiedzi. Usłyszałem, że Dacia Polska kontaktowała się ze sprzedawcą ale nic dla mnie z tego nie wynika. Samochód wydano mi następnego dnia po wysłaniu zapytania, na długo przed przewidywanym terminem więc sprawy nie ma. A ten prawie tydzień zwłoki... no cóż. Może gdybym od razu złożył reklamację w Renault Polska załapał bym się na ten tysiąc złotych. Wyłazi brak doświadczenia, ostatni raz nowy samochód kupowałem prawie 20 lat temu.
Zaproponowano mi zarejestrownie się na stronie Moja Dacia i pobranie vouchera na zakup dodatkowego wyposażenia. Dobre i to, choć nie wiem czy skorzystam.

mirsag - 2017-06-14, 13:38

Witam,
Ja od swojego sprzedawcy dostałem SMS o treści ,,Informacja techniczna dotyczy montażu dodatkowego przekaźnika w instalacji elektrycznej sygnału dźwiękowego. Szczegółowe instrukcję montażu zostaną przesłane do serwisu na początku tyg.25"NIe pozostaje nic innego jak tylko cierpliwie czekać.

Wasky - 2017-06-14, 13:50

Instrukcje to jedno, ale ciekawe kiedy się zajmą realizacją. Bo pewnie się okaże że na częsci trzeba będzie czekać z miesiąc.
prolongatum2004 - 2017-06-17, 13:18

Samochodu nadal nie mam. Informacja od dealera jest taka, ze w polowie przyszlego tyg. Maja zamawiac czesci z Francji. A kiedy bd gotowy nie wiadomo. Renault na reklamację nie odpowiedzieli nawet,chociaż dzwoniłem i pisałem. Zaznaczyli podobno, ze sie ponownie kontaktowalem. To już żenujące zachowanie z ich strony,zabronili wydawać, a nawet nie raczyli się pofatygować i skontaktować ze mną.
lisek400 - 2017-06-17, 20:10

Tylko laureate mają defekt. Mój Blackshadow przyjechał z dodatkami, których nie zamawiałem, a które dostałem za free
prolongatum2004 - 2017-06-18, 21:56

No ja mam Blackshadow plus hak plus czujniki cofania i ma defekt....
lisek400 - 2017-06-19, 07:20

Ja dostałem info z salonu, że wersja Blackshadow w ogóle nie posiadała tego defektu.

Swoją drogą na certyfikacie mam napisane, że miejsce produkcji to Francja, a nie Rumunia

Rob2 - 2017-06-19, 11:52

Mój to właśnie Blackshadow i usterkę ma. Więc w którymś salonie kłamią. Z resztą cała ta akcja jest stertą
krętactw. W UOKIK poradzili żeby wysłać pismo do salonu z żądaniem wydania auta w konkretnym dniu.
Jeśli nie poskutkuje to można wstąpić na drogę sądową lub odstąpić od umowy.
Chyba tak zrobię bo mój jest w kredycie. Bank już przysłał papiery. Oni działają sprawnie :-P

prolongatum2004 - 2017-06-19, 19:08

Klamia wszyscy od producenta po dealera. Ciagle odbijanie pileczki. Dzis dostalem odpowiedz na reklamacje o Renault, ze wszelkich informacji bedzie udzielal dealer,naturalnie zadnego konkretnego terminu wydania auta nie ma i na pismie czego dotyczy usterka.
mirsag - 2017-06-19, 20:06

A do mnie zadzwoniła dzisiaj pani od ubezpieczeń z informacją, że podeśle mi na pocztę polisę do podpisania, którą później miałem odesłać z powrotem podpisaną, ponieważ nie może zamknąć polisy. Polisa dotyczy Dusterki, którą kupiłem, a którą oglądam tylko na zdjęciach. Oczywiście odmówiłem do czasu aż będę mógł odebrać samochód. Natomiast w temacie usunięcia usterki i samej usterki nadal cisza.
lisek400 - 2017-06-20, 07:59

A Duster zarejestrowany?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group