Modyfikacje-Tuning, instrukcje, poradniki - Chiptuning Dacia Duster
ramid - 2014-06-30, 10:52
kilka razy juz nosiłem się z zakupem tego autka ale diesel mi nie pasuje a benzyna za słaba do wersji 4x4.
Chciałbym zapytać, o możliwości uturbienia wersji 1,6, bo 2,0 są ale nie na naszym rynku, normy euro wszystko blokują. Może montaż turbiny rozwiązałby temat, tylko czy i jakie są możliwości-to jest pytanie do fachowców??? Których mam nadzieję tu poznać. Pomysł może szalony, może nie? Gdzieś mi się o oczy obiła wersja Laguny z silnikiem 1,6 z turbiną, coś koło 160 km, a to byłoby coś.
Kwadrat - 2015-12-23, 10:54
Nasze autko po modyfikacji :)
132KM i 272Nm
DD - 2016-01-01, 03:19
Kwadrat napisał/a: | Nasze autko po modyfikacji :) | Ile kosztowała ta modyfikacja?
BoloSr - 2016-01-01, 21:20
Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200.
Shadown - 2016-01-02, 03:13
To jeszcze te 1200 zl mozna przebolec jesli chodzi o silniki diesla bo przyrost mocy jest znaczacy. Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM
piku - 2016-01-02, 09:23
Wyniki znakomite. Ciekaw jestem, czy to faktycznie da się odczuć w trudnym terenie (tam i na autostradzie czuć, że Duster jest za słaby), i jak to się odbije na spalaniu i trwałości.
ken-wawa - 2016-01-02, 22:49
Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow.
DD - 2016-01-04, 18:47
Shadown napisał/a: | Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM | ... i to przy bardzo sprzyjających wiatrach (chodzi mi o wolnossaka).
ken-wawa napisał/a: | Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow. | Zalezy jaki silnik (akurat dusterowe 1.5dCi 80kW i 1.2TCe 92kW już fabryka dość sporo "stjuningowała" ) i jaki kierownik. Jeśli korzysta z nowych maksymalnych osiągów tylko od czasu do czasu, to pewnie jakoś bardzo się to nie odbije na trwałości, jesli zaś bardzo często i długo (żeby nie powiedzieć: nagminnie), to już można mieć spore obawy. Z reszta, czyż nie podbnie w przypadku oryg. fabrycznego ECU i silnika ?
BoloSr - 2016-01-04, 20:09
DD napisał/a: | Shadown napisał/a: | Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM | ... i to przy bardzo sprzyjających wiatrach (chodzi mi o wolnossaka).
ken-wawa napisał/a: | Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow. | Zalezy jaki silnik (akurat dusterowe 1.5dCi 80kW i 1.2TCe 92kW już fabryka dość sporo "stjuningowała" ) i jaki kierownik. Jeśli korzysta z nowych maksymalnych osiągów tylko od czasu do czasu, to pewnie jakoś bardzo się to nie odbije na trwałości, jesli zaś bardzo często i długo (żeby nie powiedzieć: nagminnie), to już można mieć spore obawy. Z reszta, czyż nie podbnie w przypadku oryg. fabrycznego ECU i silnika ? |
ze niby co zrobila fabryka ???
Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :)
DD - 2016-01-04, 21:19
BoloSr napisał/a: | ze niby co zrobila fabryka ??? | Ty możesz mieć swoje zdanie, ja swoje . Z resztą, napisałem "dość sporo", a nie np. "bardzo " czy "na maksa", i wymieniłem lącznie dwa silniki.
BoloSr napisał/a: | Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm | A nie 170KM i 390Nm ?
BoloSr napisał/a: | ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :) | Zawsze trzeba umieć.
BoloSr - 2016-01-04, 21:36
DD napisał/a: | BoloSr napisał/a: | ze niby co zrobila fabryka ??? | Ty możesz mieć swoje zdanie, ja swoje . Z resztą, napisałem "dość sporo", a nie np. "bardzo " czy "na maksa", i wymieniłem lącznie dwa silniki.
BoloSr napisał/a: | Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm | A nie 170KM i 390Nm ?
BoloSr napisał/a: | ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :) | Zawsze trzeba umieć. |
Miales od nowosci te dCi i ile one przelataly i co to za wersje byly chodzi o silnik ?
170 i 390 to juz mega robota bez wymiany czesci na sofcie samym nie da rady na takie cos.
Roman1 - 2016-01-26, 06:13
podobny wynik osiągnęła dacia lodgy 1.5dci 90 PS po modyfikacji 115 PS i 270Nm
Roman1 - 2016-01-26, 07:51 Temat postu: Dacia Lodgy 1.5 dci 90 PS teraz 115 PS i 270 Nm
Kwadrat napisał/a: | Nasze autko po modyfikacji :)
132KM i 272Nm
Obrazek
Obrazek |
resor - 2016-01-26, 08:56
BoloSr napisał/a: | Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200. |
My skorzystaliśmy z promocji przedświątecznej u Mastersów i wyniosło nas 1000. Z tego co się orientuję to co roku robią taka promocję.
BoloSr - 2016-01-26, 09:02
resor napisał/a: | BoloSr napisał/a: | Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200. |
My skorzystaliśmy z promocji przedświątecznej u Mastersów i wyniosło nas 1000. Z tego co się orientuję to co roku robią taka promocję. |
kolega tez u nich robil i jak wyszlo tak jak wyzej czy inaczej ?? bo jestem ciekaw :)
|
|
|