To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

Modyfikacje-Tuning, instrukcje, poradniki - Chiptuning Dacia Duster

ramid - 2014-06-30, 10:52

kilka razy juz nosiłem się z zakupem tego autka ale diesel mi nie pasuje a benzyna za słaba do wersji 4x4.
Chciałbym zapytać, o możliwości uturbienia wersji 1,6, bo 2,0 są ale nie na naszym rynku, normy euro wszystko blokują. Może montaż turbiny rozwiązałby temat, tylko czy i jakie są możliwości-to jest pytanie do fachowców??? Których mam nadzieję tu poznać. Pomysł może szalony, może nie? Gdzieś mi się o oczy obiła wersja Laguny z silnikiem 1,6 z turbiną, coś koło 160 km, a to byłoby coś.

Kwadrat - 2015-12-23, 10:54

Nasze autko po modyfikacji :)
132KM i 272Nm


DD - 2016-01-01, 03:19

Kwadrat napisał/a:
Nasze autko po modyfikacji :)
Ile kosztowała ta modyfikacja?
BoloSr - 2016-01-01, 21:20

Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200.
Shadown - 2016-01-02, 03:13

To jeszcze te 1200 zl mozna przebolec jesli chodzi o silniki diesla bo przyrost mocy jest znaczacy. Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM
piku - 2016-01-02, 09:23

Wyniki znakomite. Ciekaw jestem, czy to faktycznie da się odczuć w trudnym terenie (tam i na autostradzie czuć, że Duster jest za słaby), i jak to się odbije na spalaniu i trwałości.
ken-wawa - 2016-01-02, 22:49

Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow.
DD - 2016-01-04, 18:47

Shadown napisał/a:
Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM
... i to przy bardzo sprzyjających wiatrach :mrgreen: (chodzi mi o wolnossaka).

ken-wawa napisał/a:
Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow.
Zalezy jaki silnik (akurat dusterowe 1.5dCi 80kW i 1.2TCe 92kW już fabryka dość sporo "stjuningowała" ;-) ) i jaki kierownik. Jeśli korzysta z nowych maksymalnych osiągów tylko od czasu do czasu, to pewnie jakoś bardzo się to nie odbije na trwałości, jesli zaś bardzo często i długo (żeby nie powiedzieć: nagminnie), to już można mieć spore obawy. Z reszta, czyż nie podbnie w przypadku oryg. fabrycznego ECU i silnika :mrgreen: ?
BoloSr - 2016-01-04, 20:09

DD napisał/a:
Shadown napisał/a:
Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM
... i to przy bardzo sprzyjających wiatrach :mrgreen: (chodzi mi o wolnossaka).

ken-wawa napisał/a:
Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow.
Zalezy jaki silnik (akurat dusterowe 1.5dCi 80kW i 1.2TCe 92kW już fabryka dość sporo "stjuningowała" ;-) ) i jaki kierownik. Jeśli korzysta z nowych maksymalnych osiągów tylko od czasu do czasu, to pewnie jakoś bardzo się to nie odbije na trwałości, jesli zaś bardzo często i długo (żeby nie powiedzieć: nagminnie), to już można mieć spore obawy. Z reszta, czyż nie podbnie w przypadku oryg. fabrycznego ECU i silnika :mrgreen: ?


ze niby co zrobila fabryka ???
Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :)

DD - 2016-01-04, 21:19

BoloSr napisał/a:
ze niby co zrobila fabryka ???
Ty możesz mieć swoje zdanie, ja swoje :-) . Z resztą, napisałem "dość sporo", a nie np. "bardzo " czy "na maksa", i wymieniłem lącznie dwa silniki.

BoloSr napisał/a:
Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm
A nie 170KM i 390Nm ;-) ?

BoloSr napisał/a:
ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :)
Zawsze trzeba umieć.
BoloSr - 2016-01-04, 21:36

DD napisał/a:
BoloSr napisał/a:
ze niby co zrobila fabryka ???
Ty możesz mieć swoje zdanie, ja swoje :-) . Z resztą, napisałem "dość sporo", a nie np. "bardzo " czy "na maksa", i wymieniłem lącznie dwa silniki.

BoloSr napisał/a:
Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm
A nie 170KM i 390Nm ;-) ?

BoloSr napisał/a:
ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :)
Zawsze trzeba umieć.



Miales od nowosci te dCi i ile one przelataly i co to za wersje byly chodzi o silnik ?
170 i 390 to juz mega robota bez wymiany czesci na sofcie samym nie da rady na takie cos.

Roman1 - 2016-01-26, 06:13

Kwadrat napisał/a:
podobny wynik osiągnęła dacia lodgy 1.5dci 90 PS po modyfikacji 115 PS i 270Nm
Roman1 - 2016-01-26, 07:51
Temat postu: Dacia Lodgy 1.5 dci 90 PS teraz 115 PS i 270 Nm
Kwadrat napisał/a:
Nasze autko po modyfikacji :)
132KM i 272Nm
Obrazek
Obrazek

resor - 2016-01-26, 08:56

BoloSr napisał/a:
Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200.

My skorzystaliśmy z promocji przedświątecznej u Mastersów i wyniosło nas 1000. Z tego co się orientuję to co roku robią taka promocję.

BoloSr - 2016-01-26, 09:02

resor napisał/a:
BoloSr napisał/a:
Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200.

My skorzystaliśmy z promocji przedświątecznej u Mastersów i wyniosło nas 1000. Z tego co się orientuję to co roku robią taka promocję.


kolega tez u nich robil i jak wyszlo tak jak wyzej czy inaczej ?? bo jestem ciekaw :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group