Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wspomaganie - wymiana
Autor Wiadomość
melo-s

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 2016-04-12, 20:37   Wspomaganie - wymiana

Witam ostatnio wymienilem wspimaganie i co sie okazalo nie chodzi idealnie. Przy skrecaniu na postoju czuc spory opor kierownicy. Dopiero po skreceniu do oporu kierownicy zaczyna chodzic idealnie po czym znowu ciezej. Zastanawiam sie czy to jest wina zapowietrzonego układu czy moze problem z softem bo pompa jest rok nowsza jak moj samochod. Przy jezdzie raczej malo wyczowalne. Jakies po.ysly co moze byc nie tak.?
 
     
Dar1962
Diabelska Drakula


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 654
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-04-13, 07:51   

zobacz , jaki jest poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym i czy nie jest go za mało, Na postoju odkręć korek, odpal silnik i przekręć kierownicą od oporu do oporu kilka razy, sprawdź poziom i jeśli coś ubyło dolej do wymaganego. Tak mniej więcej odpowietrza się układ. Jeśli nadal będzie coś nie w porządku, trzeba sprawdzić prawidłowość montażu
 
     
melo-s

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 2016-04-13, 18:30   

Montaz raczej bobrze przeprowadzony. Odpowietrzac probowalem kilka razy ale moze to musi troche potrwac. Wczesniej mi wywalalo plyn bo za duzo nalali. Poziom w normie ale nie widze zadnej piany czy bombelkow. Zastanawiam sie nad tym softem bo slyszalem ze te pompy sa programowalne. Podczas jazdy jest ok. Przy szybszym skrecie kierownicy najpierw opor potem sie zmniejsza.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10