|
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster
|
Family Adventure 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
wedrowniczek
+Niewiadów N126e
Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 2014-06-25, 20:25 Family Adventure 4x4
|
|
|
Czesc.
Czy ktos sie moze wybiera na edycje mazurska 11-13.07 do Goldapi?? Sonduje konkurencje.. |
_________________ pzdr, Grzegorz
|
|
|
|
piku
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 933 Skąd: Prawiedniki
|
Wysłany: 2014-06-25, 22:51
|
|
|
Napisz coś więcej. |
_________________ Piotrek |
|
|
|
wedrowniczek
+Niewiadów N126e
Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 2014-06-25, 22:59
|
|
|
W AutoSwiecie zobaczylem reklame:
http://www.4x4familyadventure.pl/harmonogram
Tylko edycja mazurska przeniesiona z Mragowa do Goldapi. Tyle wiem . Bede tam 1. raz, to wiecej nie w polowie lipca.. Jak uprzedzil mnie kolega, ktory z zona meczy sie na wielu offroadowych rajdach Jeepa - bloto wciaga! Tak doslownie, jak i w przenosni. Zobaczymy |
_________________ pzdr, Grzegorz
|
|
|
|
Janzet
janzet
Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 52 Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 196 Skąd: Gliwice/Szałsza
|
Wysłany: 2014-07-06, 22:39
|
|
|
napisz jak tam jest dla dustera. myślę o Wisle żeby to też zbadać. zobaczymy. |
_________________ janzet
|
|
|
|
brian749
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 50 Dołączył: 16 Cze 2014 Posty: 153 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2014-07-13, 16:50
|
|
|
Byłem się spóźniłem w Sobotę to sobie sam pojeździłem gdzieś blisko uczestników .
Wyjechałem z Reszla czyli jakieś 105 km do Miasta Gołdap . Niestety trasa Kętrzyn-Gołdap jest w remoncie naliczyłem 10 światełek . Dojechałem na miejsce imprezy ale niestety wszyscy uczestnicy byli już w terenie . Wyjeżdżał jeden z uczestników z bazy to się trzymałem w pewnej odległości od niego . Dobrze mi szło do pewnego momentu ...nie ten prześwit i mi się urwał .Wiedziałem , że impreza toczy się gdzieś obok mnie . Postanowiłem sobie sam pojeździć po błotku . Często mijałem uczestników bądź im ustępowałem z drogi Duster ogólnie dawał radę z czego jestem zadowolony . Bardzo fajne miejsce na takie imprezy . Jedno co ważne nie musiałem używać swojej przenośnej wciągarki dostosowanej do Dustera . Kilka razy mnie poniosło czego efektem była interwencja Straży Granicznej . Kolega Wędrowniczek miał być na tej imprezie to pewnie podzieli się swoimi spostrzeżeniami i wnioskami....wypada nam czekać na relację od uczestnika a nie .....spóźnialskiego .Pozdrawiam Serdecznie z Mazur
DSC_0471.jpg
|
|
Plik ściągnięto 58 raz(y) 72,25 KB |
DSC_0453.jpg
|
|
Plik ściągnięto 72 raz(y) 119,1 KB |
DSC_0448.jpg
|
|
Plik ściągnięto 49 raz(y) 151,21 KB |
DSC_0438.jpg
|
|
Plik ściągnięto 44 raz(y) 81,56 KB |
DSC_0435.jpg
|
|
Plik ściągnięto 59 raz(y) 131,82 KB |
|
|
|
|
rzekot
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 154 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-07-13, 20:58
|
|
|
cześć, możesz coś więcej o wciągarce dostosowanej do swojego Dustera napisać:) ... może i ja bym się skusił:) dzieki |
_________________ prawdziwi faceci nie jedzą miodu... prawdziwi faceci żują pszczoły:) |
|
|
|
brian749
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 50 Dołączył: 16 Cze 2014 Posty: 153 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2014-07-13, 21:13
|
|
|
Witam
To Dragon Winch 5000 obecnie chyba najmocniejsza z dostępnych na rynku przenośnych wciągarek . W standardzie posiada mocowanie na hak samochodu-do wyciągania autka tyłem a do wyciągania z przodu dorobiłem hak zamocowany do płaskownika który jest mocowany analogicznie jak oryginalne mocowanie wciągarki do haka(taka modyfikacja którą oczywiście można zamocować również do uchwytu holowniczego z tyłu . Dodatkowo oprócz standardowego pilota przewodowego dodałem pilota z modułem bezprzewodowym . Jest krótka lina stalowa 9 m ale na to też jest sposób przez wydłużanie pasami kinetycznymi np. 10 metrowymi . I to tak pokrótce reszta ważnych wiadomości o wciągarce na googlowni pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
rzekot
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 154 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-07-13, 21:16
|
|
|
dzięki, spoko:) |
_________________ prawdziwi faceci nie jedzą miodu... prawdziwi faceci żują pszczoły:) |
|
|
|
brian749
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 50 Dołączył: 16 Cze 2014 Posty: 153 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2014-07-14, 13:23
|
|
|
Nie ma za co jak nadal będziesz zainteresowany to podeślę foty(tego wymyślonego mocowania pasującego do Dusterka i di innych chyba też) gdy wrócę z urlopu pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
wedrowniczek
+Niewiadów N126e
Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 2014-08-01, 19:15
|
|
|
No to niejako zamykajac watek, wprawdzie pozno - ale pochwale sie 3. miejscem jaki zajal Dusterek
Szkoda, ze Kolega Brian479 nie dojechal - mialbym godnego przeciwnika ;) Te wszystkie nissany, Suzuki, Mitsubiszi i inne Jeepowskie badziewia nie mialy z Dacka zadnych szans! ;-P
_IGP6243f.jpg po rozdaniu nagrod |
|
Plik ściągnięto 105 raz(y) 172,29 KB |
|
_________________ pzdr, Grzegorz
|
|
|
|
piku
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 933 Skąd: Prawiedniki
|
Wysłany: 2014-08-01, 21:02
|
|
|
wedrowniczek napisał/a: | pochwale sie 3. miejscem jaki zajal Dusterek
Szkoda, ze Kolega Brian479 nie dojechal - mialbym godnego przeciwnika ;) Te wszystkie nissany, Suzuki, Mitsubiszi i inne Jeepowskie badziewia nie mialy z Dacka zadnych szans! ;-P |
Nooo!!! Gratuluję Kolego.
Czy Dusterek wystąpił do dekoracji już po prysznicu, że taki czyściutki?
Napisz coś więcej o zawodach, organizacji, stopniu trudności, wymaganiach odnośnie przygotowaniu samochodu, Twoich wcześniejszych doświadczeniach z offroadem.
Chyba raczej mimo wszystko bym nie deprecjonował tych wszystkich marek, które wymieniłeś |
_________________ Piotrek |
|
|
|
brian749
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 50 Dołączył: 16 Cze 2014 Posty: 153 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2014-08-01, 21:03
|
|
|
Gratulacje , ja niestety tylko sobie pojeździłem już po was na trasie....gościnnie .Remonty na drodze od Kętrzyna zrobiły swoje |
_________________
|
|
|
|
HuroN_PL
Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2011
Dołączył: 29 Lip 2014 Posty: 133 Skąd: Z Zaskoczenia
|
Wysłany: 2014-08-02, 14:11
|
|
|
Wedrowniczek, czy zmieniałeś coś w swoim aucie? |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
wedrowniczek
+Niewiadów N126e
Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 2014-08-02, 22:06
|
|
|
Odpowiem od konca:
1) Na codzien jezdze z PowerBoxem, ale na rajd go wypialem bo nie chcialem katowac turbiny. Zreszta, mysle,ze naprawde nie byl potrzebny.
2) Inne marki wymienilem by mialy swoich reprezentantow. Owszem, 3 miejsce swiadczy,ze Dacka jednak nie jest naj-naj, ale i sporo z wymienionych marek nie dostalo sie na podium w ogole ;) No wiem.. zartuje przeciez!!
3) tak, autko juz bylo po myjni, bo jak wrocilismy, po zdaniu roadbooka mialem jeszcze dosc czasu by pojechac do miasta na myjnie i zjesc dobra pizze :)
4) Moja idea rajdu byla taka, zeby sprawdzic auto jak sobie poradzi w trudnym terenie. Owszem, moge zawsze sam sobie wjechac na miedze, pojezdzic po lesie, ale jak sie cos stanie , albo ktos mnie zlapie - jest slabo. Tu wszystko bylo zorganizowane, zawsze moglem wykrecic numer i przyjezdzala nasza rajdowa pomoc drogowa oraz trasa byla na tle sprawdzona, ze wiedzialem,ze nagle jadac w trawie po dach nie walne podwoziem w jakies niewidoczne kamulce lezace na srodku drogi. Taka mialem idee. Pomijajac,ze jak kiedys pisalem - auta szukalem ponad 2 lata umawiajac sie na jazdy testowe pozamiejskie (co bylo moim warunkiem) zima i latem, a czasem jeszcze o innych porach, wiec znalem dzielnosc auta, ale jednak nie brodzacego w torfie, czy popylajacego garbatym szutrem zalanym deszczem 120kmh :) Rajd dal mi ta mozliwosc i teraz wiem, ze dokonalem dobrego wyboru.
5) Rajd jest w 2 klasach "adventure" i "turystycznej". Roznica jest taka, ze klasa "adventure" zamiast np. objechac wzgorze, czy wawoz - skreca i jedzie srodkiem. Ale te auta musza miec wyciagarki, przydaja sie najazdy i napewno wieksze doswiadczenie. Klasa "turystyczna" - jak wspomnialem nie jezdzi asfaltem (zreszta w ogole organizatorzy unikaja takich drog) i tez ma trudne blotniste odcinki, albo ostre zjazdy, czy podjazdy, ale tak pomyslane, by auto bez wyciagarki dalo rade o wlasnych silach. Na najstromszych podjazdach, czy w brodach stoja zakotwiczone auta organizatorow gotowe udzielic pomocy holowniczej.
6) Moje doswiadczenie praktyczne - zadne, teoretyczne - "jakies tam", bo kumpel z zona jezdza swoim jeepem na rajdy "bardzo-adventure" wiec nieraz przy wodce nasluchalem sie tego i owego :)
7) Bylo jakies autko z rodzina, ktore chyba nie bylo najlepiej przygotowane, bo na pierwszej probie terenowej urwalo cos z zawieszenia i zakonczyli rajd. No, dostali dyplom pocieszenia.. Tak wiec "turysci" nie musza przesadzac z osprzetem, ale auto napewno musi byc przejrzane i sprawne. Ja tylko dodam, ze wymienilem opony, nie na klasyczna terenowa kostke, bo to nie ten klimat i wygladalaby po prostu smiesznie - tak samo jak niektore Dustery z wielkimi rurami na dziobie - ale wg mnie, na firmowych oponach trasy bym nie przejachal i napewno utknal w niejednym blocie. Zreszta auto jednej z marek wymienionych przeze mnie wczesniej, wlasnie na typowych miejsko-szosowych oponkach, mimo, ze mozliwosci terenowe ma napewno wieksze od Dusterka - bylo 2x wyciagane z blota i podciagane do gory, bo same nie bylo w stanie podjechac. Ok, nie wiem, jak z umiejetnosciami kierowcy, ale mysle,ze zaden specjalny kurs nie jest potrzebny. Ot, odrobina logiki i wyczucia auta, oraz podstawy fizyki ze szkoly podstawowej. Uff, to chyba tyle.
8) Na koniec tylko powiem, ze wspomniany wyzej kolega od jazd terenowych uprzedzil mnie smiejac sie, na wiesc, ze zapisalem sie na rajd - "uwazaj, bloto wciaga - doslownie i w przenosni!" ale ja jakos nie wybieram sie na kolejny rajd. wole wziasc przyczepe i bujnac sie do lasu na daleka polnoc..
9) Aha, my tez jechalismy w piatek, po 17 ruszylismy z Gdanska, prosto z pracy, tez utknelismy w mega korku na DK7, ktory jednak szczesliwie udalo nam sie w znacznej mierze objechac wioskami, tez meczylismy sie na wspomnianych wahadlach. Dojechalismy, bez spinki, po postoju na dobry obiadek po 22. Szkoda kolego ze nie dotarles, bo bylaby szansa by Dacki zajely 2 miejsca na podium, nie tylko 1 ;) |
_________________ pzdr, Grzegorz
|
Ostatnio zmieniony przez wedrowniczek 2014-08-05, 01:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
piku
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 933 Skąd: Prawiedniki
|
Wysłany: 2014-08-02, 23:35
|
|
|
Wędrowniczek. a jakie opony założyłeś? |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|