Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
R6 w DD
Autor Wiadomość
barti
Barti


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 49
Skąd: Otwock
Wysłany: 2017-06-08, 14:36   R6 w DD

hejka,
myślicie, że da się zrobić swap i umieścić w drakuli jakiegoś R6?
tak z przedziału 2.0-3.0l?
Może ktoś się zna i może podpowiedzieć ile taka zabawa i jak ją zrealizować?
_________________


Była też DD1 1,6 4x4 2010r. (105KM 148NM)
Jest DD1 1,5 dci 4x4 2010r. (125KM 265NM)
 
     
barti
Barti


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 49
Skąd: Otwock
Wysłany: 2017-06-08, 15:29   

Chyba Renault nie produkowało nigdy takowego silnika :( nawet R5...
_________________


Była też DD1 1,6 4x4 2010r. (105KM 148NM)
Jest DD1 1,5 dci 4x4 2010r. (125KM 265NM)
 
     
barti
Barti


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 49
Skąd: Otwock
Wysłany: 2017-06-08, 15:30   

Trzeba odkładać na Volvo lub BMW ..
_________________


Była też DD1 1,6 4x4 2010r. (105KM 148NM)
Jest DD1 1,5 dci 4x4 2010r. (125KM 265NM)
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2017-06-09, 21:37   

Nie wiemy, o co Ci chodzi, zatem trudno coś podpowiedzieć, ale widać, ze silnik ma być duży, a w takim razie wnioskuję, ze auto ma mieć nadzwyczajne cechy i możliwości. Gdyby chodziło o terenówkę i musiała być Duster, to może zamów takie auto jakie jeździ w Rajdzie Dakkar.
_________________
Piotrek
 
     
barti
Barti


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 49
Skąd: Otwock
Wysłany: 2017-06-16, 07:11   

Z wypowiedzi swap silnika na R6 2.0-3.0l chyba nie wiele można się nie domyślić :)
Sprawdziłem dogłębnie internety i ani Dacia ani Renault nie produkowali 6 cylindrowego silnika.
Pakować coś innego producenta raczej nie ma sensu.

Mnie osobiście w mojej Drakuli prawie wszystko pasuje poza zbyt niską mocą (i wcale nie niskim spalaniem) no i może ciut za małym bagażnikiem (2 dziecko w drodze).
Domyślam się, że w nowym modelu benzynowe jednostki albo przejdą całkowicie na uturbione 1.2 lub 1.6 oscylujące w granicach <130HP.
Dlatego też zacząłem się rozglądać za podobnym SUVem dla mas (używka) ale z nieco ciekawszą opcją silnikową BMW X3 2,5/3,0 Mercedesem Ml lub Volvo XC60 (poczytałem trochę i najbardziej by mi pasował właśnie R6 taki jak w BMW).
Poczekam na nowy model Daćki. Może mnie skusi lub zwyczajnie kupie coś w używce ..

Co do zakupu Dustera made for Rajd Dakkar to chyba jakieś nieporozumienie (80% tego co jeżdżę to miasto).
_________________


Była też DD1 1,6 4x4 2010r. (105KM 148NM)
Jest DD1 1,5 dci 4x4 2010r. (125KM 265NM)
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2017-06-16, 08:54   

barti napisał/a:
Co do zakupu Dustera made for Rajd Dakkar to chyba jakieś nieporozumienie (80% tego co jeżdżę to miasto).


Jeżdżę Dusterem 4x4 z silnikiem dCi 110 KM od czterech lat (107 tys. km) i moje wrażenia są takie - w mieście i na krótkich trasach podmiejskich, a nawet dalszych poza autostradą, ten silnik wystarcza w zupełności, i jak na taki wysoki i "kwadratowy" wóz, pali w miarę (6,5-7 l/ 100 km). Problem zaczyna się na autostradzie (podczas jazdy powyżej 140 km/godz brakuje dynamiki przyśpieszania) i w górach na stromych podjazdach drogami polnymi/leśnymi/luźnymi szutrami, tj. da się jechać, ale przydałaby się większa moc i moment. Skoro jeździsz 80% miasto, to z pewnością wystarczy Ci silnik dCi 110 KM ) . No, chyba, ze lubisz wyścigi od świateł do świateł - z BMW wtedy nie pogadasz ;-)
_________________
Piotrek
 
     
barti
Barti


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 49
Skąd: Otwock
Wysłany: 2017-06-19, 09:37   

Poczekam na nowy model i ofertę silnikową (może 130 hp w dci lub jakieś Rosyjski import benzyniaka 2,0 :))
_________________


Była też DD1 1,6 4x4 2010r. (105KM 148NM)
Jest DD1 1,5 dci 4x4 2010r. (125KM 265NM)
 
     
Zywiec


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2018
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 346
Wysłany: 2017-06-19, 11:06   

Renault produkował silniki 3,0 V6 12V o mocy 167 KM wkładał je do Laguny IPhI ,24V o mocy 193 KM wkładał je do Laguny IPhII, 24 V o mocy 207 KM w Lagunie II i 24V o mocy 237KM w Cupe z tym że tylko w dwóch wersjach była możliwość wyboru manualnej skrzyni biegów reszta w pozostałych opcjach to przeróbki z automatu na manual. Więc można poszukać takiego silnika i spróbować wmontować w komorę silnika DD aczkolwiek nie wiem czy się zmieści bo to duży potwór jest. Były jeszcze silniki montowane w Velsatisie o mocy 177 i 180 KM.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10