Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1,6 16v Problemy z rozruchem i falowanie
Autor Wiadomość
BoloSr
Czarny Zadymiacz


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 49
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 1205
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-04-10, 07:04   

Normalna porcedura w ASO, jechac do nich i nie robia.
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
     
rzekot


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 154
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-04-24, 00:06   

no to spróbuję Kolegów rozbawić:)
1. Kumpel odebrał niedawno takiego jak mój, nawet kolor ten sam:), tylko 4x4 i... też mu obroty falują.
2. ja wczoraj dzwoniłem do ASO, (bo szczerze mówiąc unikam kontaktu z serwisem jak mogę, wyznając zasadę - jak nie naprawią to na pewno coś urwą, zepsują albo bez potrzeby wymienią) i mówię gościowi z ASO, że jak odpalam to mi się tak nieraz dzieje, a on na to, że... teraz jest taka pogoda, ranki są chłodne i ssanie może wariować, przez to obroty falują. w sumie to szkoda, że nie dodał - sorry taki mamy klimat, byłby pełny komplet:) więc czekam, może samo przejdzie... w sumie prawie się już przyzwyczaiłem:)
_________________
prawdziwi faceci nie jedzą miodu... prawdziwi faceci żują pszczoły:)
 
     
BoloSr
Czarny Zadymiacz


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 49
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 1205
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-04-24, 06:58   

Samonie przejdzie i wcześniej czy poźniej przyjedziesz do ASO na wgranie nowej mapy :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
     
rzekot


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 154
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-04-24, 14:31   

wiem, wiem, chciałbym tylko jakieś fajne ASO znaleźć, żeby nie wciskali mi kitu i robili co trzeba, najlepiej z Mazowsza, więc odwlekam sprawę i szukam....
_________________
prawdziwi faceci nie jedzą miodu... prawdziwi faceci żują pszczoły:)
 
     
Dusterklub
Administrator

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 126
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2014-04-24, 14:50   

U siebie mam to samo też mi falują na benzynie i na lpg mało tego jak za mało gazu dodam to mi auto gaśnie bo obroty za szybko spadają jak ruszam byłem ostatnio w ASO na wymianie przedniej szyby ale o tym zapomniałem powiedzieć jak będę na przeglądzie to muszę pamiętać:)
_________________
FAS objawy
 
     
Hakama 4x4


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 LPG CB
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Wiek: 41
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 28
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-05-19, 08:58   

Też miałem, przeciścili silniczek krokowy i przepustnicę.
Przeszło. Nie zmieniałem softa, bo choć były takie rozmowy w serwisie to rozmawiałem z kolegą w Megance, któremu na nowszym sofcie więcej pali - choć nie ma żadnych szarpań lub falowania. Zafaluje raz na ruski rok - no może raz na dwa miesiące - jak jest ciepło i silnik przerzuci się na gaz zaraz po zapaleniu, a poza tym w ogóle.
A ostatnio np. zrobiłem normalną jazdą 500 km trasy po wiejskich górzystych drogach z pełnym bagażnikiem i boxem na dachu, w tym pół godzinny off roadzik po błotku w Zakopanym i godzina stania w korkach w Oświęcimiu. Spaliłem 55,5 l lpg. Więc bardzo ok. jak na takie auto.
_________________
Zapraszam na mój Dusterowy kanał na YT:
http://www.youtube.com/ch...9XaE7xpQ/videos
 
     
marraf

Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: TCe 150
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2020
Wiek: 48
Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 25
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-05-28, 22:13   u mnie też falujące obroty

Samochód mam od 4 tygodni. Cieszyłem się jak mały gwizdek :-D Doposażony, wymarzony idzie jak trzeba... Po dwóch tygodniach zauważyłam, że sporadycznie na jałowym biegu falują obroty. Trochę mi to zaburzało spokój. Byłem w ASO, sprawdzili - niby wszystko ok. Coś tam niby zmienili (jakiś kod) i kazali obserwować. Niestety przypadłość się powtarza. Jestem już umówiony do serwisu. Miał ktoś podobną sytuację? Zdziałali coś czy uprawiali tzw. "spychologię"? Dajcie nadzieję :mrgreen:
 
     
johnson

Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2013
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 59
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-28, 22:43   Re: u mnie też falujące obroty

marraf napisał/a:
Samochód mam od 4 tygodni. Cieszyłem się jak mały gwizdek :-D Doposażony, wymarzony idzie jak trzeba... Po dwóch tygodniach zauważyłam, że sporadycznie na jałowym biegu falują obroty. Trochę mi to zaburzało spokój. Byłem w ASO, sprawdzili - niby wszystko ok. Coś tam niby zmienili (jakiś kod) i kazali obserwować. Niestety przypadłość się powtarza. Jestem już umówiony do serwisu. Miał ktoś podobną sytuację? Zdziałali coś czy uprawiali tzw. "spychologię"? Dajcie nadzieję :mrgreen:

u mnie robili 2 razy i za drugim razem pomoglo-nowy soft i kalibracja wtryskow, generalnie albo masz farta i pomoze albo pecha i nic to nie da, sa auta gdzie sie udalo i sa takie gdzie po tygodniach w serwisie dalej faluje, pozostaje zyczyc powodzenia
 
     
marraf

Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: TCe 150
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2020
Wiek: 48
Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 25
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-05-28, 22:51   

Czyli jest nadzieja. Dzięki. Będę pisał co się udało zdziałać.
 
     
johnson

Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2013
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 59
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-28, 23:55   

marraf napisał/a:
Czyli jest nadzieja. Dzięki. Będę pisał co się udało zdziałać.

Mają noty serwisowe na to (chyba OTS), mi pomogło. Generalnie jak to nie pomoze to lipa bo poza tym nie maja w ASO zadnego innego pomyslu.
 
     
RamoDuster

Marka: Dacia
Model: Duster ph2
Silnik: 1.0 TCe 100
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 82
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2014-06-01, 15:53   

Mam kolegę który ma "wtyczkę" w Renault Polska i powiedział mi że problem falowania biegu jałowego w 1.5dCi jest znany od dawna i jest to bug (błąd) w sofcie ale wszystkie ASO dostały prikaz żeby spławiać klientów gadkami o pogodzie temperaturze itp
Chyba trzeba będzie jakiś zespołowy pozew wystosować...
 
 
     
rzekot


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 154
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-06-02, 12:33   

ja to mam w benzynie 1.6, a z tym spławianiem przez ASO to chyba jest prawda - mi też tak powiedzieli - skubańcy.
_________________
prawdziwi faceci nie jedzą miodu... prawdziwi faceci żują pszczoły:)
 
     
johnson

Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2013
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 59
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-02, 12:57   

RamoDuster napisał/a:
Mam kolegę który ma "wtyczkę" w Renault Polska i powiedział mi że problem falowania biegu jałowego w 1.5dCi jest znany od dawna i jest to bug (błąd) w sofcie ale wszystkie ASO dostały prikaz żeby spławiać klientów gadkami o pogodzie temperaturze itp
Chyba trzeba będzie jakiś zespołowy pozew wystosować...

mi 2 razy robili i a drugim razem jak ręką odjął, wiem też że są auta gdzie nie pomogło i dalej sobie faluje
 
     
johnson

Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2013
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 59
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-02, 12:58   

Hakama 4x4 napisał/a:
Też miałem, przeciścili silniczek krokowy i przepustnicę.

Przy elektronicznej przepustnicy jest też silniczek krokowy? Czy duster ma jeszcze na linkę?
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-06-02, 13:23   

Ogromna wiekszosc DD 1.6 16V nie ma juz linki gazu, a wiec jest tam tzw. "elektroniczny pedal gazu" (z potencjometrm). Na poczatku produkcji DD 1.6 16V mialy jeszcze linke, chyba dotyczylo to egzemplarzy, ktore spelnialy norme Euro4, czyli byly wyrodukowane w 2010r.
_________________
pozdrawiam DD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10