Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Siemens VDO, czy Delphi pompa i wtryskiwacze
Autor Wiadomość
tefal

Marka: Dacia
Model: Lodgy
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2015-04-19, 11:38   Siemens VDO, czy Delphi pompa i wtryskiwacze

Witam. Zastanawiam się nad kupnem auta z silnikiem 1.5 dCi 107 KM ( K9K 896 ) lub 1.5 dCi 4x4 90 KM ( K9K 894 ) i zastanawiam się który lepszy jest system wtrysku Siemens VDO, czy Delphi pod kontem pompy i wtryskiwaczy ich awaryjności, kosztów naprawy itd. Bardzo dużo ciekawych informacji można przeczytać na pompy i wtryski Siemens , ale czy należy się faktycznie obawiać takiego diesla, a może dużo ludzi przesadza co do awaryjności tych silników Common Rail. I jeszcze jedno pytanie jak pada pompa, czy zawsze należy wymieniać, naprawiać wtryskiwacze?Poz.
 
     
ElvisP

Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-05-11, 22:26   

Zasadniczo Bosch jest tańszy w naprawie jak i w zakupie poszczególnych części. Delphi uchodzi za bardziej delikatne, co przy jakości naszego polskiego ON nie wróży najlepiej. Jeśli pada pompa CR tzn. zaciera się, to nieodzownym dodatkiem jaki produkuje będą wióry które naturalnie trafią do wtryskiwaczy i je pozapychają. Istnieją teorie zgodnie z którymi po przytarciu pompy CR należy wymienić cały układ paliwowy - nie tylko pompę czy wtryskiwacze ale zbiornik paliwa, przewody, pompkę elektryczną, filtr itp generalnie wszystko co ma związek z paliwem i gdzie mogłyby pozostać wióry, które krążą w układzie paliwowym, przebijają filtr i ponownie trafiają do pompy CR i ją dewastują - błędne koło.
Dlatego do diesla lać tylko dobre paliwo, lać do pełna a nie jeździć mając 5 czy 10 litrów w zbiorniku i dodawać olej do paliwa... tylko co na to FAP/DPF??? A nie wiesz kolego które konkretnie silniki w DD są na Delphi a które na Boschu? Pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10