Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
relingi ph2 do DD ph1?
Autor Wiadomość
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2015-05-28, 20:06   relingi ph2 do DD ph1?

Shadown napisał/a:
wie ktos czy te relingi dachowe z nowego dustera z napisem mozna przelozyc do starego dustera?

Jak dokładnie wygląda ta sprawa, to chyba jeszcze nikt na forach nie wie. Na razie pewne jest to, że w DD ph1 oprócz mocowania relingu z przodu i tyłu, jest jeszcze jedna szpilka stercząca z dachu "po środku" (i to samo oczywiście z drugiej strony, dla drugiego relingu). Szpilka ta trzyma plastikową listwę od relingu na dachu (pewnie żeby nie odłaziła i/lub nie wibrowała), natomiast w DD ph2 nie ma tej szpilki, relingi są mocowane jedynie z przodu i z tylu. Z samą nadmiarową szpilką oczywiście można byloby coś zrobić, ale najważniejsza jest odpowiedź na pytanie, czy miejsca wychodzenia z dachu pozostałych szpilek, tzn. szpilek mocowania przedniego i tylnego, są identyczne w Dusterach ph1 i ph2. A tego właśnie nie wiadomo. Niby plastikowa, przednia cześć religu w ph2 dochodzi dużo bliżej do szyby czołowej (niż w ph1), a także reling jest sporo szerszy, ale same te dwa fakty jeszcze nie przesądzają ostatecznie, że umiejscowienie szpilek mocowania przedniego i tylnego w DD ph1 vs ph2 musi być różne/niezgodne. Trzeba byłoby to dokładnie obadać i pomierzyć, ale to też nie jest taka prosta sprawa, bo relingi w ph2 mają inną konstrukcję tych plastikowych części z przodu i z tyłu (nie ma takich oslon jak w ph1, które łatwo się zdejmuje, a czasami nawet same odlatują w czasie jazdy ;-) ) i próby ich demontażu obarczone są niemałym ryzykiem uszkodzenia plastikowych uchwytów/zatrzaskow.

Szczerze mówiąc, też mnie bardzo interesuje, czy relingi od ph2 da się bez większych przeróbek zamontować do DD ph1... i to już od dość dawna, mniej wiecej od czasu gdy pojawiły sie pierwsze prawdziwe fotki/filmiki Dacii Duster ph2.

Mam gdzieś zasejwowane trochę fotek, które mogą być przydatne w temcie (postaram sie poszukać). Na razie może jakąś ilustracją, jak wygłada to w ph1, będzie filmik z demontażu relingów z tego wątku (nie pamietam, czy jakość jest na tyle dobra, żeby coś dokładniej zobaczyć).
_________________
pozdrawiam DD
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2015-06-01, 11:44   

Tak to wygląda w ph1:



W ph2 nie ma tej szpilki zaznaczonej na fotce zielonym kółkiem, bo też nie ma tam czego trzymać,
bo w ph2 nie występuje taka listwa pod aluminiową belką relingu (w przeciwieństwie do ph1).
_________________
pozdrawiam DD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
budowa domów firma
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 11