Chiptuning Dacia Duster |
Autor |
Wiadomość |
ramid
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 3 Skąd: Bojszowy
|
Wysłany: 2014-06-30, 10:52
|
|
|
kilka razy juz nosiłem się z zakupem tego autka ale diesel mi nie pasuje a benzyna za słaba do wersji 4x4.
Chciałbym zapytać, o możliwości uturbienia wersji 1,6, bo 2,0 są ale nie na naszym rynku, normy euro wszystko blokują. Może montaż turbiny rozwiązałby temat, tylko czy i jakie są możliwości-to jest pytanie do fachowców??? Których mam nadzieję tu poznać. Pomysł może szalony, może nie? Gdzieś mi się o oczy obiła wersja Laguny z silnikiem 1,6 z turbiną, coś koło 160 km, a to byłoby coś. |
|
|
|
Kwadrat
Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 23 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Warka
|
Wysłany: 2015-12-23, 10:54
|
|
|
Nasze autko po modyfikacji :)
132KM i 272Nm
|
|
|
|
DD
Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 1179 Skąd: ok. Warszawy
|
Wysłany: 2016-01-01, 03:19
|
|
|
Kwadrat napisał/a: | Nasze autko po modyfikacji :) | Ile kosztowała ta modyfikacja? |
_________________ pozdrawiam DD |
|
|
|
BoloSr
Czarny Zadymiacz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 1205 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2016-01-01, 21:20
|
|
|
Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200. |
_________________
1.5dCi 90KM (115KM/260Nm) |
|
|
|
Shadown
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2012
Wiek: 36 Dołączył: 02 Lut 2015 Posty: 118 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-01-02, 03:13
|
|
|
To jeszcze te 1200 zl mozna przebolec jesli chodzi o silniki diesla bo przyrost mocy jest znaczacy. Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM |
|
|
|
piku
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 933 Skąd: Prawiedniki
|
Wysłany: 2016-01-02, 09:23
|
|
|
Wyniki znakomite. Ciekaw jestem, czy to faktycznie da się odczuć w trudnym terenie (tam i na autostradzie czuć, że Duster jest za słaby), i jak to się odbije na spalaniu i trwałości. |
_________________ Piotrek |
|
|
|
ken-wawa
Marka: w planach
Model: w planach
Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 127 Skąd: gdzies na polnocy
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:49
|
|
|
Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow. |
|
|
|
DD
Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 1179 Skąd: ok. Warszawy
|
Wysłany: 2016-01-04, 18:47
|
|
|
Shadown napisał/a: | Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM | ... i to przy bardzo sprzyjających wiatrach (chodzi mi o wolnossaka).
ken-wawa napisał/a: | Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow. | Zalezy jaki silnik (akurat dusterowe 1.5dCi 80kW i 1.2TCe 92kW już fabryka dość sporo "stjuningowała" ) i jaki kierownik. Jeśli korzysta z nowych maksymalnych osiągów tylko od czasu do czasu, to pewnie jakoś bardzo się to nie odbije na trwałości, jesli zaś bardzo często i długo (żeby nie powiedzieć: nagminnie), to już można mieć spore obawy. Z reszta, czyż nie podbnie w przypadku oryg. fabrycznego ECU i silnika ? |
_________________ pozdrawiam DD |
|
|
|
BoloSr
Czarny Zadymiacz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 1205 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2016-01-04, 20:09
|
|
|
DD napisał/a: | Shadown napisał/a: | Na benzynie jest to tylko cos kolo 10KM | ... i to przy bardzo sprzyjających wiatrach (chodzi mi o wolnossaka).
ken-wawa napisał/a: | Mnie zaswsze zastanawia jak sie to odbije na silniku w perspektywie kilkuletniej eksploatacji. Mam sporo watpliwosci i dlaczego raczej jestem przeciwnkiem tego tunnigowania silnikow. | Zalezy jaki silnik (akurat dusterowe 1.5dCi 80kW i 1.2TCe 92kW już fabryka dość sporo "stjuningowała" ) i jaki kierownik. Jeśli korzysta z nowych maksymalnych osiągów tylko od czasu do czasu, to pewnie jakoś bardzo się to nie odbije na trwałości, jesli zaś bardzo często i długo (żeby nie powiedzieć: nagminnie), to już można mieć spore obawy. Z reszta, czyż nie podbnie w przypadku oryg. fabrycznego ECU i silnika ? |
ze niby co zrobila fabryka ???
Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :) |
_________________
1.5dCi 90KM (115KM/260Nm) |
|
|
|
DD
Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 1179 Skąd: ok. Warszawy
|
Wysłany: 2016-01-04, 21:19
|
|
|
BoloSr napisał/a: | ze niby co zrobila fabryka ??? | Ty możesz mieć swoje zdanie, ja swoje . Z resztą, napisałem "dość sporo", a nie np. "bardzo " czy "na maksa", i wymieniłem lącznie dwa silniki.
BoloSr napisał/a: | Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm | A nie 170KM i 390Nm ?
BoloSr napisał/a: | ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :) | Zawsze trzeba umieć. |
_________________ pozdrawiam DD |
|
|
|
BoloSr
Czarny Zadymiacz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 1205 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2016-01-04, 21:36
|
|
|
DD napisał/a: | BoloSr napisał/a: | ze niby co zrobila fabryka ??? | Ty możesz mieć swoje zdanie, ja swoje . Z resztą, napisałem "dość sporo", a nie np. "bardzo " czy "na maksa", i wymieniłem lącznie dwa silniki.
BoloSr napisał/a: | Ten model bez problemu daje rade do 150 KM i 350 Nm | A nie 170KM i 390Nm ?
BoloSr napisał/a: | ale trza umiec uzywac potem zeby nie padlo :) | Zawsze trzeba umieć. |
Miales od nowosci te dCi i ile one przelataly i co to za wersje byly chodzi o silnik ?
170 i 390 to juz mega robota bez wymiany czesci na sofcie samym nie da rady na takie cos. |
_________________
1.5dCi 90KM (115KM/260Nm) |
|
|
|
Roman1
Roman
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Rocznik: 2013
Dołączył: 25 Sty 2016 Posty: 6 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2016-01-26, 06:13
|
|
|
podobny wynik osiągnęła dacia lodgy 1.5dci 90 PS po modyfikacji 115 PS i 270Nm |
|
|
|
Roman1
Roman
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Rocznik: 2013
Dołączył: 25 Sty 2016 Posty: 6 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2016-01-26, 07:51 Dacia Lodgy 1.5 dci 90 PS teraz 115 PS i 270 Nm
|
|
|
Kwadrat napisał/a: | Nasze autko po modyfikacji :)
132KM i 272Nm
Obrazek
Obrazek |
|
|
|
|
resor
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2010
Dołączył: 01 Sty 2016 Posty: 19 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 2016-01-26, 08:56
|
|
|
BoloSr napisał/a: | Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200. |
My skorzystaliśmy z promocji przedświątecznej u Mastersów i wyniosło nas 1000. Z tego co się orientuję to co roku robią taka promocję. |
_________________ www.warka-team.pl
FB Warka-Team |
|
|
|
BoloSr
Czarny Zadymiacz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 1205 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2016-01-26, 09:02
|
|
|
resor napisał/a: | BoloSr napisał/a: | Z tego co wiem to tyle ile wszyscy wolaja 1200. |
My skorzystaliśmy z promocji przedświątecznej u Mastersów i wyniosło nas 1000. Z tego co się orientuję to co roku robią taka promocję. |
kolega tez u nich robil i jak wyszlo tak jak wyzej czy inaczej ?? bo jestem ciekaw :) |
_________________
1.5dCi 90KM (115KM/260Nm) |
|
|
|
|