Akcja serwisowa 2017. |
Autor |
Wiadomość |
prolongatum2004
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 11
|
Wysłany: 2017-06-04, 12:47
|
|
|
Mój to końcowka kwietnia. 1.6SCE 4X2 BLACKSHADOW |
|
|
|
Paweł S
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Wiek: 35 Dołączył: 21 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-04, 17:11
|
|
|
DUSTER Zamówiony 24.04 wersja LAUREATE SCe 115 1.6 teoretyczny odbiór 31.05 auto w salonie od 24.05 |
|
|
|
Wasky
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2017
Dołączył: 25 Maj 2017 Posty: 17
|
Wysłany: 2017-06-05, 08:10
|
|
|
Ja mam połowę marca, 1,6 Sce 4x4 Laureate |
|
|
|
INDIANER
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 31 Maj 2017 Posty: 2
|
Wysłany: 2017-06-05, 11:17
|
|
|
Też się podpinam do tematu. Samochód mial być na koniec maja i niestety ten OTS wyskoczył. Samochód ma użytkować żona i chyba dobrze że coś wykryli a niżeli miała by wytestować defekt na własnej skórze. Szwagier ostatnio Volvo nie mógł odebrać przez 1.5 miesiąca bo coś tam z poduszkami było nie halo. W sumie trudno czekaliśmy tyle to poczekamy jeszcze trochę najważniejsze żeby było bezpiecznie. Gdyby któryś z szanownych kolegów miał jakiś info piszcie ... |
_________________ another one bites the duster... |
|
|
|
Andre59
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Open
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 14 Mar 2017 Posty: 37
|
Wysłany: 2017-06-05, 19:39
|
|
|
Wygląda na to, że miałem trochę szczęścia. Samochód zamówiłem pod koniec marca. Odbiór określono na połowę lipca. Tymczasem auto pojawiło się u dealera ok połowy maja. Odebrałem pod koniec maja wliczając w to tygodniowy poślizg związany z tą nieszczęsną akcją.
Klakson działa ;)
Duster w wersji Open 1,6Sce 4x2. |
|
|
|
Wasky
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2017
Dołączył: 25 Maj 2017 Posty: 17
|
Wysłany: 2017-06-06, 07:41
|
|
|
No fakt, szczęście dopisało:). Z tego co wiem najpierw wstrzymali wydanie wszystkich ale po weryfikacji część wypuścili. Nie wiem czy resztę jeszcze sprawdzają czy są już pewni że coś trzeba naprawić. Ale przynajmniej jak pisałem do Renault to dali mi 1000 zł na akcesoria w ramach rekompensaty za czekanie |
|
|
|
albeercik
Marka: Dacia
Model: Duster
Dołączył: 05 Cze 2017 Posty: 1
|
Wysłany: 2017-06-07, 11:56
|
|
|
Cześć! Jestem obecnie na etapie zakupu Dustera. Poinformowano mnie, że wśród modeli dostępnych (prawie) od ręki, część samochodów miała wstrzymane wydawanie w związku z akcją serwisową dotyczącą najprawdopodobniej klaksonu. Dealer ma zostać poinformowany przez centralę 14.06 co robić dalej ze wstrzymanymi autami. Sprzedawca zapewniał, że po tym terminie w ciągu kilku dni auta powinny być ponownie wydawane. |
|
|
|
prolongatum2004
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 11
|
Wysłany: 2017-06-09, 09:25
|
|
|
Ja ze swojej strony jestem zniesmaczony traktowaniem klienta. Zapłaciłem za auto, to najważniesze reszta ich nie obchodzi, że go nie dostałem,pisałem 2 razy do Renault uzyskałem tylko odpowiedź,ze maja na odpowiedz 2 tyg. U dealera to samo zlewanie, nie odbieranie telefonów, żadnych konkretów nie znają. |
|
|
|
mirsag
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 09 Cze 2017 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-09, 10:03
|
|
|
Witam,
U mnie podobna sytuacja, Samochód opłacony, tablice rejestracyjne gotowe do montażu, ubezpieczony a nie mogę odebrać bo ktoś wymyślił jakąś akcję z usterką. Dzwoniąc na info do Renault Polska, żadnych konkretów co do przyczyny wstrzymania wydawania samochodów.Kupić możesz a wyjechać już nie.
W ramach rekompensaty przyznano mi 1000 PLN na zakup akcesoriów(wybrałem komplet opon zimowych).
To po pierwszym tygodniu, a co po drugim i kolejnym na razie zero propozycji. Obecane miałem, że z końcem maja wyjadę nowym Dusterem(zamówiłem w połowie kwietnia) a tu taka skucha. Najgorsze jest to , że nie ma żadnej konkretnej informacji od sprzedawcy co do terminu odbioru samochodu.
Dacia Duster Laureate SCe 115 S&S LPG. |
|
|
|
Wasky
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2017
Dołączył: 25 Maj 2017 Posty: 17
|
Wysłany: 2017-06-09, 10:52
|
|
|
Widzę że 1000 zł na akcesoria to standardowa stawka:) |
|
|
|
prolongatum2004
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 11
|
Wysłany: 2017-06-09, 11:28
|
|
|
Dobre i 1000 heh, ale zależy za ile czasu, jak bd ze 2 mc trzymac to szalowo nie jest. Ja musze w starym samochodzie przez to przegląd i ubezpieczenie opłacić, bo go sprzedać nie mogę |
|
|
|
Andre59
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Open
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 14 Mar 2017 Posty: 37
|
Wysłany: 2017-06-09, 11:46
|
|
|
Pisałem do Dacia Polska, w dniu odbioru samochodu (30 maja), w sprawie rekompensaty za nieuzasadnione przetrzymanie, ale póki co żadnego odzewu nie mam.
Może pod niewłaściwy adres się udałem. Podpowiedzcie gdzie pisać skutecznie? |
|
|
|
Wasky
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2017
Dołączył: 25 Maj 2017 Posty: 17
|
|
|
|
prolongatum2004
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 11
|
Wysłany: 2017-06-09, 12:32
|
|
|
Oni mają 2 tyg. Na ustosunkowanie się do reklamacji. Tak mi odpisali z działu reklamacji |
|
|
|
mirsag
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 09 Cze 2017 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-09, 13:46
|
|
|
Witam,
W moim przypadku dostałem numer tel od sprzedawcy do działu reklamacji Renault Polska, zadzwoniłem, zgłosiłem problem, dostałem numer sprawy na pocztę. Po 2 dniach zadzwonił do mnie gość od nich z propozycją zadośćuczynienia za zwłokę(samochód zastępczy na czas oczekiwania na nowy lub kasa na akcesoria, wybrałem opny zimowe) i czekam do dnia dzisiejszego na info, co jest powodem wstrzymania wydania auta. Nadmienię,że jeszcze dwukrotnie do nich dzwoniłem(wczoraj i dzisiaj), odebrał pan na infolinii z zapewnieniem, że oddzwonią z wyjasnieniem. Na czekaniu na razie się skończyło. Dam znać jak coddzwonią.
Numer.tel na info. 800 900 804. |
|
|
|
|