Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Głębokość brodu
Autor Wiadomość
RamoDuster

Marka: Dacia
Model: Duster ph2
Silnik: 1.0 TCe 100
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 82
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2014-06-01, 15:41   Głębokość brodu

Szukałem po różnych zagranicznych serwisach ale nie znalazłem (może nieumiejętnie szukałem) informacji o głębokości brodu jaki może pokonać fabryczny Duster (bez przeróbek). Tylko do wylotu wydechu? Wie ktoś?
 
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-06-01, 16:47   

Gdzies mi sie obilo o oczy, ze glebokosc brodzenia DD to ok. 3,5-4cm. Moze ktos wie dokladniej, jak to sie ma w przypadku roznych wersji, 4x2, 4x4, ph1, ph2?
_________________
pozdrawiam DD
 
     
Dar1962
Diabelska Drakula


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 654
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-06-01, 18:25   

DD napisał/a:
glebokosc brodzenia DD to ok. 3,5-4cm

czy aby na pewno? 35 - 40 byłoby chyba bliżej prawdy - a dokładnie ta pierwsza z wartości, jako rzecze instrukcja
 
     
czacha
piotrczechowski.pl

Marka: Jeep | Fiat
Model: Cherokee 4.0 | Bravo 1.4 Tjet
Napęd: 4x4
Wiek: 44
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-06-01, 19:27   

DD napisał/a:
Gdzies mi sie obilo o oczy, ze glebokosc brodzenia DD to ok. 3,5-4cm.


Tyle to można brodzić w trampkach bez zamaczania stóp :mrgreen:
 
     
RamoDuster

Marka: Dacia
Model: Duster ph2
Silnik: 1.0 TCe 100
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 82
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2014-06-01, 21:32   

ciekawe czy TE auta to seryjki czy przerabiane:

https://www.youtube.com/watch?v=_gj3_hMX1Xg

https://www.youtube.com/watch?v=tcgxuQU-NH4

https://www.youtube.com/watch?v=JGmlVA7CcV8
 
 
     
RamoDuster

Marka: Dacia
Model: Duster ph2
Silnik: 1.0 TCe 100
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 82
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2014-06-01, 21:38   

ludze najpierw se kupują fajne autko a potem je katują: https://www.youtube.com/watch?v=r8xE3vuLvPQ
 
 
     
Dar1962
Diabelska Drakula


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 654
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-06-02, 09:24   

RamoDuster napisał/a:
ciekawe czy TE auta to seryjki czy przerabiane:


w przypadku trzeciego (od dołu) filmu problemem okazały się marne opony. Gdyby miał porządne AT a nie gładkie fabryczne, pokonałby to bagnisko bez problemu. A co do filmu nr 1 - głębokość brodu wygląda na poniżej 0,5 m więc chyba obyło się bez żadnych dodatkowych przygotowań.
 
     
Dominus


Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Delsey
Napęd: 4x2
Rocznik: 2012
Wiek: 33
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1492
Skąd: Kraków/Kryspinów
Wysłany: 2014-06-02, 09:33   

Dar1962 napisał/a:
RamoDuster napisał/a:
ciekawe czy TE auta to seryjki czy przerabiane:


w przypadku trzeciego (od dołu) filmu problemem okazały się marne opony. Gdyby miał porządne AT a nie gładkie fabryczne, pokonałby to bagnisko bez problemu.


Akurat w trzecim filmiku gość nie miał fabrycznych opon lecz jakieś BF Goodrich
 
     
Andrzej Zajczuk
AjZ

Marka: Dacia
Model: DUSTER
Wersja: Delsey
Napęd: 4x4
Wiek: 68
Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 86
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-06-02, 17:18   

http://www.daciaklub.pl/f...05a62e097a6be42
Tu jest chyba wszystko na ten temat.
_________________
Dotychczas ujeżdżone: Wołga M-21, Syrena 102, f126p, Tawria, Nexia 1,5GL , Astra H 1,6
 
     
RamoDuster

Marka: Dacia
Model: Duster ph2
Silnik: 1.0 TCe 100
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 82
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2014-06-02, 17:19   

Andrzej Zajczuk napisał/a:
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5671&sid=5dc67ff39a5f45ee705a62e097a6be42
Tu jest chyba wszystko na ten temat.
Fakt. Zapomniałem że jest jeszcze siostrzane (braterskie?) forum :)
 
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-06-02, 18:50   

czacha napisał/a:
Tyle to można brodzić w trampkach bez zamaczania stóp :mrgreen:

Fajne trampki masz :mrgreen: .

Dar1962 napisał/a:
czy aby na pewno?

To bylo raczej pytanie retoryczne :mrgreen: . Hihi, byloby to faktycznie bardzo dziwne, gdyby przy ogolnie znanej wartosci przeswitu (jedna ze sztandarowych zalet DD) ok. 21cm (lub jak kto woli dokladniej 205/210mm), glebokosc brodzenia byla kilkakrotnie mniejsza :lol: . Powiedzmy, ze w moim poprzednim poscie zamiast "cm" mialo byc "dm" ;-) .

Dar1962 napisał/a:
35 - 40 byłoby chyba bliżej prawdy - a dokładnie ta pierwsza z wartości, jako rzecze instrukcja

35 deklaruje/zaleca fabryka, a w praktyce jest to bardziej 40. Z pierwszego pytania kol. RamoDuster odnioslem wrazenie, ze raczej zalezy mu wlasnie na wartosci praktycznej.

A tak gwoli scislosci, to instrukcja obslugi do Dustera nie rzecze, jaka jest glebokosc brodzenia. Przynajmniej ja tam nie znalazlem takiej informacji, a przejrzalem nawet kilka wersji instrukcji do Dustera (w tym rowniez do ph2). W Twojej instrukcji jest podana glebokosc brodzenia?

RamoDuster napisał/a:
Zapomniałem że jest jeszcze siostrzane (braterskie?) forum :)

matczyne ;-) (napewno nie to na "n", co napisales wczesniej :mrgreen: )
A swoja droga ostatni post w ww watku jest z 21.10.2011, wiec sila rzeczy dotyczy ph1. ZTCW oficjalne dane dla ph2 to nadal 350mm, ale ciekawe jak w praktyce? W koncu co nieco pozmieniali w ph2 :-) .
_________________
pozdrawiam DD
 
     
RamoDuster

Marka: Dacia
Model: Duster ph2
Silnik: 1.0 TCe 100
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 82
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2014-06-02, 19:59   

DD napisał/a:
Z pierwszego pytania kol. RamoDuster odnioslem wrazenie, ze raczej zalezy mu wlasnie na wartosci praktycznej.
tak naprawdę to pytanie z ciekawości bo raczej nie zamierzam(y) katować DD jak na niektórych filmach pokazują. Raczej żeby wiedzieć w razie gdyby miało się przydać :). Z tego samego powodu nie zamierzam robić niektórych przeróbek kolegów typu blachy osłony podwozia itp... Może zrobię zagęszczenie siatki dolnego grila ale muszę do tego dojrzeć...
RamoDuster napisał/a:
W końcu co nieco pozmieniali w ph2 :-) .
wątpię (choć nie wiem) żeby sięgnęli do podwozia - przecież główne zmiany to stylistyka i to głównie wewnętrzna.
No i trzeba pamiętać że to SUV (czyli uterenowiony normal) a nie prawdziwa terenówka (szkoda że u nas nie ma dostępnego tego co mają ruscy czyli pneumatycznej blokady mechanizmów różnicowych)
 
 
     
Dominus


Marka: Dacia
Model: Duster
Wersja: Delsey
Napęd: 4x2
Rocznik: 2012
Wiek: 33
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1492
Skąd: Kraków/Kryspinów
Wysłany: 2014-06-02, 20:03   

RamoDuster napisał/a:

RamoDuster napisał/a:
W końcu co nieco pozmieniali w ph2 :-) .
wątpię (choć nie wiem) żeby sięgnęli do podwozia - przecież główne zmiany to stylistyka i to głównie wewnętrzna.
No i trzeba pamiętać że to SUV (czyli uterenowiony normal) a nie prawdziwa terenówka (szkoda że u nas nie ma dostępnego tego co mają ruscy czyli pneumatycznej blokady mechanizmów różnicowych)


Akurat sporo zmienili, wydaje się że stylistycznie a jednak. Sam tego doświadczyłem przy próbie adaptacji lamp z ph2. Jest sporo zmian ale nie widocznych

Ale aby wysokość ,głębokość brodu, wszystko zależy od usytuowania filtrów itp
 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-06-02, 20:49   

->RamoDuster: Tak jak napisal kol. Dominus, tych zmian niewidocznych w ph2 na pierwszy rzut oka jest sporo i niestety z biegiem czasu bedziemy zapewne odkrywac nastepne. Z tych juz znanych sa to np. ww wspomniana przez Dominusa sprawa innego mocowania lamp do blach pasa przedniego, poza tym jest sporo zmian pod maska - np. umiejscowienie akumulatora, zbiorniczka plynu chlodz., inny caly trakt ssacy, wlacznie z airboxem i filtrem pow. (przynajmniej 1.6 16V). Oprocz tego np. tlumik koncowy, czy uszczelki w drzwiach. A z biegiem czasu bedzie tego przybywalo. Po miesiacach-latach bedzie sie w razie potrzeby wymiany jakiejs czesci X czy Y okazywalo, ze niestety od ph1 nie pasuje (zupelnie, lub bez przerobek), a od ph2 bedzie pewnie drozsza lub/i trudniej dostepna (np. z uzywek czy zamiennikow).
_________________
pozdrawiam DD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10